![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Et stykke tid siden min 17 "Mesh Powerview notebook pakket i. Nogen der ved mere om hardware, end jeg fortalte mig det var enten bundkortet eller proccessor, der var gået galt. Det dosn't boot, selv om jeg havn't prøvet det i et stykke tid fordi batteriet ikke har noget liv i overhovedet. Mit spørgsmål er, er dette proccessor ser brændt ud eller døde eller w / e. Mine venner synes, det virker, men jeg er ikke sikker på, om det er bare det, der er tilbage af den termiske sammensatte. Hvis det er brændt ud, hvad er chancerne for, at alt andet vil arbejde, og jeg kunne blive i stand til at sætte en ny proccessor i det og få det virker? I'm guessing hvis det er bundkortet så er det en tabt sag. Beklager om massiveness af billeder .. ![]() ![]() Thanks in advance, Wisey |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Forarbejdningsvirksomhederne sjældent mislykkes, kan du være mere specifik med symptomer forud for fjerne dele.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Brændt DVD Ikke Viser Data? | paveyard | Drives & flytbare medier | 3 | 3 juli 2009 03:27 |
| At erstatte eller Not? Intel Pentium 4 Ht Motherboard og Proccessor | sajasio | General Hardware Chat | 16 | 24 februar 2009 23:11 |
| Card skyld? | Ozzie82 | Grafikkort & Monitors | 5 | 6. dec 2008 12:32 |
| Dont buy mesh computere | ken979 | General Hardware Chat | 29 | 29 marts 2008 12:10 |
| X800 pro Uagtsomhed? | yoyoyo98 | Grafikkort & Monitors | 1 | 31 januar 2008 00:40 |
| Thread Tools | |
| |