vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet

Register

Mesh Powerview Notebook Vikailmoitus - Proccessor poltettu pois?

Reply

Thread Tools
Old 14 kesäkuu 2009, 09:52
Uusi Jäsen

Default Mesh Powerview Notebook Vikailmoitus - Proccessor poltettu pois?

A, kun taas takaisin minun 17 "Mesh Powerview Notebook pakattu tuumaa Joku joka tietää enemmän laitteita kuin olen kertonut minulle, se oli joko emolevyn tai proccessor että oli mennyt pieleen. Se dosn't käynnisty, vaikka olen havn't kokeillut jonkin aikaa koska akku ei ole elämää mitenkään.

Kysymykseni on, onko tämä proccessor katsoa loppuun palanut tai kuolleita tai w / e. Ystäväni sitä mieltä, mutta en ole varma, onko se, mitä on jäljellä lämpötehojen yhdiste. Jos se on poltettu, mitkä ovat mahdollisuudet, että kaikki muu toimii, ja voin olla mahdollisuus ottaa uusi proccessor siihen ja saada se toimimaan? En vierasta, jos se on emolevyn sitten sitä menetettynä tapauksena.

Sorry about the massiveness olevien kuvien ..

Thanks in advance,
Wisey
Old 14 kesäkuu 2009, 09:54
Administrator Group

Default Mesh Powerview Notebook Vikailmoitus - Proccessor poltettu pois?

Jalostajat harvoin epäonnistuvat, voitte olla täsmällisempi kanssa oireet ennen poistamalla osia.

Oliko se valtaa lainkaan, kaikki asia, näytössä näkyy? Jne.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Poltettu DVD Ei tulokset Data? paveyard Drives & Removable Media 3 3. Hei 2009 03:27
Korvaamiseen tai ei? Intel Pentium 4 HT emolevy ja Proccessor sajasio Rautatavaran Chat 16 24th Feb 2009 23:11
Card syyllinen? Ozzie82 Graphics Cards & Näytöt 5 6. joulukuu 2008 12:32
Dont ostaa silmäkoko tietokoneet ken979 Rautatavaran Chat 29 29th Mar 2008 12:10
X800 Pro Vika? yoyoyo98 Graphics Cards & Näytöt 1 31. Jan 2008 00:40
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.