![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| A, kun taas takaisin minun 17 "Mesh Powerview Notebook pakattu tuumaa Joku joka tietää enemmän laitteita kuin olen kertonut minulle, se oli joko emolevyn tai proccessor että oli mennyt pieleen. Se dosn't käynnisty, vaikka olen havn't kokeillut jonkin aikaa koska akku ei ole elämää mitenkään. Kysymykseni on, onko tämä proccessor katsoa loppuun palanut tai kuolleita tai w / e. Ystäväni sitä mieltä, mutta en ole varma, onko se, mitä on jäljellä lämpötehojen yhdiste. Jos se on poltettu, mitkä ovat mahdollisuudet, että kaikki muu toimii, ja voin olla mahdollisuus ottaa uusi proccessor siihen ja saada se toimimaan? En vierasta, jos se on emolevyn sitten sitä menetettynä tapauksena. Sorry about the massiveness olevien kuvien .. ![]() ![]() Thanks in advance, Wisey |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jalostajat harvoin epäonnistuvat, voitte olla täsmällisempi kanssa oireet ennen poistamalla osia.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Poltettu DVD Ei tulokset Data? | paveyard | Drives & Removable Media | 3 | 3. Hei 2009 03:27 |
| Korvaamiseen tai ei? Intel Pentium 4 HT emolevy ja Proccessor | sajasio | Rautatavaran Chat | 16 | 24th Feb 2009 23:11 |
| Card syyllinen? | Ozzie82 | Graphics Cards & Näytöt | 5 | 6. joulukuu 2008 12:32 |
| Dont ostaa silmäkoko tietokoneet | ken979 | Rautatavaran Chat | 29 | 29th Mar 2008 12:10 |
| X800 Pro Vika? | yoyoyo98 | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 31. Jan 2008 00:40 |
| Thread Tools | |
| |