![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| En stund tilbake min 17 "maske Powerview Notatboken pakket i. Noen som vet mer om maskinvare enn jeg fortalte det var enten hovedkortet eller proccessor som hadde gått galt. Det dosn't oppstart, selv om jeg havn't prøvd det en stund fordi batteriet har ingen liv i overhodet. Spørsmålet mitt er, virker dette proccessor ser brent ut eller død eller w / e. Mine venner tror den gjør det, men jeg er ikke sikker på om det er bare hva som gjenstår av termisk sammensatte. Hvis den er brent ut, hva er sjansene for at alt fungerer, og jeg kan være i stand til å sette en ny proccessor i det og få det fungerer? Jeg gjetter om det er hovedkortet er det en tapt sak. Beklager om massiveness av bildene .. ![]() ![]() Takk på forhånd, Wisey |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prosessorer sjelden mislykkes, kan du være mer konkret med symptomer før fjerne deler.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Brent DVD Ikke Viser Data? | paveyard | Drivere og flyttbare medier | 3 | 3 juli 2009 03:27 |
| Å erstatte eller ikke? Intel Pentium 4 Ht Motherboard og Proccessor | sajasio | General Hardware Chat | 16 | 24 februar 2009 23:11 |
| Card På Fault? | Ozzie82 | Kabinetter & Skjermer | 5 | 6 desember 2008 12:32 |
| Dont kjøpe maske datamaskiner | ken979 | General Hardware Chat | 29 | 29 mars 2008 12:10 |
| X800 Pro Fault? | yoyoyo98 | Kabinetter & Skjermer | 1 | 31 januar 2008 00:40 |
| Thread Tools | |
| |