![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| För en tid tillbaka min 17 "Mesh Powerview anteckningsblocket förpackade i. Någon som vet mer om hårdvara än vad jag sa att det var antingen moderkortet eller proccessor som hade gått fel. Det dosn't uppstartsparametrar, även om jag havn't provat den en stund eftersom batteriet inte har något liv alls. Min fråga är, gör detta proccessor ser brända ut eller döda eller w / e. Mina vänner tycker att det gör, men jag är inte säker på om det är just det som återstår av den termiska förening. Om det bränns ut, vilka är chanserna att allt annat kommer att arbeta, och jag skulle kunna sätta ett nytt proccessor i det och få det? Jag gissa om det är moderkortet då det är en förlorad sak. Ledsen om massiveness av bilderna .. ![]() ![]() Tack på förhand Wisey |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Processor sällan misslyckas, kan du vara mer specifik med symtom innan avlägsna delar.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Brända DVD Ej Visar Data? | paveyard | Drives & Removable Media | 3 | 3 juli 2009 03:27 |
| Att byta ut eller inte? Intel Pentium 4 Ht moderkort och Proccessor | sajasio | General Hardware Chat | 16 | 24 februari 2009 23:11 |
| Kort fel? | Ozzie82 | Grafikkort & Skärmar | 5 | 6 december 2008 12:32 |
| Dont köpa maskans datorer | ken979 | General Hardware Chat | 29 | 29 mars 2008 12:10 |
| X800 pro fel? | yoyoyo98 | Grafikkort & Skärmar | 1 | 31 januari 2008 00:40 |
| Thread Tools | |
| |