![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg leder efter en god lille bærbar gerne størrelsen af det "Eee PC", men jeg er endnu ikke sikker på, at jeg ønsker at gaffelgreb over pengene til det indtil jeg finder hvad andre mini laptops er derude. Vedlæg links og ikke kun nye, men ældre modeller såvel (jeg planlægger at stille mit linux på den alligevel). |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Give dette et skud.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Den ene carbonforbindelser nævnt ser godt ud |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Citat: |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Og et minimum for 50 lol.
|
| |||
| |||
| Citat:
Perfekt til nogen med nogen interesse i spil Yeah engros, men de vil sikkert være på salg eller andet sted for $ 150 + hver
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| og jeg vil have til at købe 50 fordi aparently sin pligt til at købe. Tak selv. |
|
| |||
| |||
| Ikke er sikker, hvis du allerede har købt (probabbly), men har du kigget på Vodoo's Envy 133? De lige er begyndt shipping at mennesker har på forhånd bestilt, og de er sa-Weet! Enhver, der venter på en? Jeg leder efter nogle brugeranmeldelser .... http://www.thenextbench.com/hpg/blog?blog.id=hpblog |
|
| |||
| |||
| Jeg har brug for en bærbar computer, der har en lille skærm næsten som en decient sised hårde dække bog. denne måde er det let at foretage i min last pants lomme og (fordi dens halv størrelse af et stykke printer papir. Jeg ønsker ikke at gå til en Pocket PC på grund af, at jeg ikke kan tilslutte et web-cam eller en plash drev eller noget, der kræver drivere og sådan. |