![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen HAKU hyvä Pieni kannettava tietokone kuten koosta "Eee PC", mutta en ole vielä varma, että haluan katkaisinvivut yli rahaa se till Mielestäni mitä muita mini kannettavat tietokoneet ovat siellä. lisää linkkejä eikä vain uusia, mutta vanhemmat mallit sekä (i am aikoo esittää minun linux sitä joka tapauksessa). |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Antaa tämä laukaustakaan.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Yksi hiililuku mainittu näyttää hyvältä |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Quote: |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja vähintään järjestyksessä 50 lol.
|
| |||
| |||
| Saat mistä maksat, ja se on pirun halpaa lol Täydellinen joku jolla ei ole kiinnostusta pelaamista Joo tukku, mutta ne saattavat olla myynnissä jonnekin for $ 150 + kunkin
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| ja minun täytyy ostaa 50, koska aparently sen tarvitse ostaa. Kiitos kuitenkin. |
|
| |||
| |||
| Ole varma, jos olet jo ostanut (probabbly), mutta olet tutustunut Vodoo's Envy 133? He vain alkoi kuljettamalla ihmiset ovat ennalta tilattu ja ne ovat sa-weet! Anybody odottaa yhdessä? Etsin myös käyttäjän arvion perusteella .... http://www.thenextbench.com/hpg/blog?blog.id=hpblog |
|
| |||
| |||
| Tarvitsen kannettava tietokone, jossa on pieni näyttö melkein kuin decient sised vaikea kattaa kirjan. Näin se on helppo kantaa minun lastin pants taskusytyttimien ja (koska sen puoli koko palan kirjoitin paperille. En halua mennä Pocket PC johtuu, että en voi liittää web cam tai roiskuttaa ajaa autoa tai mitään, mikä edellyttää kuljettajien ja tällaista. |