![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben op zoek naar een goede kleine laptop, zoals de grootte van de "Eee PC" maar ik ben nog niet zeker of ik wil vork over het geld voor het tot ik vinden wat andere mini laptops die er zijn. voeg links en niet alleen nieuwe maar ook oudere modellen (ik ben van plan om mijn linux op het toch). |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Geven dit een schot.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| De een koolstof vermeld ziet er goed uit |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Citaat: |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En een minimale bestelling van 50 lol.
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ideaal voor iemand die geen belang heeft bij gaming Ja groothandel, maar ze zal waarschijnlijk ergens op de verkoop voor $ 150 + per
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| en ik zal moeten kopen 50 omdat aparently haar te kopen. Dank u wel. |
|
| |||
| |||
| Niet zeker of u al hebt gekocht (probabbly), maar heb je keek Vodoo de Envy 133? Ze is net begonnen scheepvaart aan mensen hebben vooraf besteld en ze zijn sa-weet! Iedereen wacht op een? Ik ben op zoek naar enkele gebruiker beoordelingen .... http://www.thenextbench.com/hpg/blog?blog.id=hpblog |
|
| |||
| |||
| Ik heb een laptop met een klein scherm bijna als een decient sised hardcover boek. die manier is het gemakkelijk te vervoeren lading in mijn broek zak en (omdat de helft van de grootte van een stuk van de printer papier. Ik wil niet gaan voor een pocket pc te wijten aan dat ik geen verbinding kan maken van een web cam of een plonzen rijden of iets die drivers en dergelijke. |