![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg er på jakt etter en god Små bærbare som størrelsen på "Eee PC" men jeg er ikke sikker på at jeg vil dele seg over penger til det før jeg finner det andre mini bærbare PC-er der ute. kan du ta med koblinger og ikke bare nye, men eldre modeller så vel (Jeg planlegger å sette min linux på den likevel). |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gi dette ett skudd.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Den ene karbon nevnt ser bra ut |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Sitat: |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Og minimum bestilling av 50 lol.
|
| |||
| |||
| Du får det du betaler for og det er jævla billig lol Perfekt for noen med ingen interesse i spill Ja engros men de vil trolig være i salg sted for $ 150 + stk
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| og jeg må kjøpe 50 fordi aparently det nødvendig å kjøpe. Takk skjønt. |
|
| |||
| |||
| Ikke sikker på om du allerede har kjøpt (probabbly) men har du sett på Vodoo's Envy 133? De begynte shipping til folk har pre-organisert, og de sa-weet! Alle venter på en? Jeg ser etter noen brukeranmeldelser .... http://www.thenextbench.com/hpg/blog?blog.id=hpblog |
|
| |||
| |||
| Jeg trenger en bærbar datamaskin som har en liten skjerm nesten som en decient sised hardt dekke boken. på den måten er det lett å bære i mitt cargo bukse lommen og (fordi halve størrelsen av en bit av skriveren papir. Jeg ønsker ikke å gå for en lomme-PC på grunn av at jeg ikke kan koble til en web cam eller en plash stasjon eller noe annet som krever drivere og slikt. |