![]() |
|
| |||
| |||
| Jag söker ett bra Små bärbara gillar storleken på den "Eee PC" men jag är inte säker på att jag vill gaffelgrepp över pengar till den tills jag hittar det andra mini bärbara datorer är ute. Ta gärna med länkar och inte bara nya utan äldre modeller samt (jag planerar att sätta min linux på den i alla fall). |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ge den här ett skott.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| I ett kol nämnts ser bra ut |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Citat: |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Och minst storleksordningen 50 lol.
|
| |||
| |||
| Du får vad du betalar för och det är fan billigt lol Perfekt för någon med något intresse för spel Ja grossist, men de kommer troligen att ligga på försäljning någonstans för $ 150 + varje
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| och jag måste köpa 50 eftersom aparently det som krävs för att köpa. Tack ändå. |
|
| |||
| |||
| Är du osäker på om du redan har köpt (probabbly) men har du tittat på Vodoo's Envy 133? De har precis börjat sjöfarten att människor har före beställts och de sa-Weet! Alla väntar på en? Jag letar efter några användare recensioner .... http://www.thenextbench.com/hpg/blog?blog.id=hpblog |
|
| |||
| |||
| Jag behöver en bärbar dator som har en liten skärm nästan som en decient sised hårt täcka bok. så det är lätt att bära i min last pants pocket och (eftersom hälften av en bit av skrivaren papper. Jag vill inte gå på en Pocket PC pga att jag inte kan ansluta en webbkamera eller en STÄNKA köra bil eller något som kräver drivrutiner och sådant. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Laptop Vs Mini ITX | robina80 | General Hardware Chat | 9 | 11 September 2009 11:02 |
| Mini ITX Case | robina80 | Cases & Power Supplies | 1 | 10 september 2009 13:01 |
| Lokking att köpa en Mini ... | Jimmy Hat | Off Topic Discussion | 6 | 12 august 2008 05:46 |
| Bygga en Mini Pc | DAllmon | General Hardware Chat | 4 | 3 august 2008 05:34 |
| Outlook sökning och avancerad sökning inte fungerar (försökt återuppbygga index) | Psychotron | Office Suites & Applications | 1 | 16 juli 2008 19:22 |
| Thread Tools | |
| |