![]() |
|
| |||
| |||
| (De eerste plaats hoop dat dit in de juiste catergory zo niet sorry) Hey guys, Op dit moment ben ik momenteel een mid-range laptop in staat zal zijn om de wil van WoW en misschien Lord of the Rings Online op een push .. Omdat bijna computer analfabeet Ik heb echter geconstateerd twee redelijk geprijsde laptops die lijken te hebben vergelijkbare specs en ik vroeg me af wat de beste inzet voor het uitvoeren van de bovenstaande games op een redelijke instelling of zelfs helemaal? Als ze kunnen rijden, ofwel games instellingen wat denk je dat ze zou kunnen duwen? Acer Aspire 7720G * Processor - Intel Core 2 Duo T5250 / 1.5 GHz (Dual-Core) * RAM - 2 GB (geïnstalleerd) / 4 GB (max.) - DDR2 SDRAM (2 x 1 GB) * Hard Drive - 2 x 120 GB - Serial ATA-150 - 5400 tpm * Operating System - Microsoft Windows Vista Home Premium * Screen - 17 "TFT 1440 x 900 (WXGA +) - 24-bit (16,7 miljoen kleuren) * Optische drive - DVD ± RW (+ R dubbellaags) / DVD-RAM - geïntegreerd * Graphics - NVIDIA GeForce 8400M GS - 256 MB Of * Processor - Intel Core 2 Duo T5750 2 GHz dual-core * RAM - 4 GB (geïnstalleerd) 4 GB (max.) - DDR2 SDRAM * Hard Drive - 250 GB * Operating System - Microsoft Windows Vista Home Premium * Screen - 15.4 in TFT actieve matrix 1280 x 800 24-bit (16,7 miljoen kleuren) * Optische drive - DVD ± RW (DL) / DVD-RAM * Graphics - ATI Mobility Radeon HD 3470 Alle hulp wordt zeer gewaardeerd! Hartelijk dank, |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik zou zeggen dat de tweede zou spelen beter dan het eerste, omdat het lijkt op het eerste niet over een speciaal voor de grafische kaart (in tegenstelling tot de ATI Mobility HD 3470 aan de andere kant), maar kon je na de minimum specs voor deze games ? Vervolgens zou ik in staat om te zien of hij zou spelen ze op waardig instellingen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sterk overwegen alleen de aanschaf van een desktop. U bent offeren batterijduur, upgradability, draagbaarheid en prestaties / $, toen de meeste van de tijd zal je waarschijnlijk niet eens de buurt van een wireless hotspot, waardoor het algemeen nutteloos voor MMORPGs.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Zal een ,79 Een differance in Laptop Power suplies invloed op mijn laptop? | Haun | Cases & Power Supplies | 2 | 1 november 2009 20:55 |
| Problemen met het aansluiten van 360 tot Laptop voor internet, en LAN voor pc naar laptop | navnut | Netwerken, modems & VoIP | 24 | 12 apr 2009 07:14 |
| Laptop koeling, terwijl in laptoptas | pest79456 | Laptops, Mobiles & PDA's | 8 | 30 dec 2008 18:39 |
| Thread Tools | |
| |