![]() |
|
| |||
| |||
| (For det første håper dette er i riktig catergory dersom ikke sorry) Hei folkens, I det øyeblikk jeg for øyeblikket ser på en mid-range laptop som skal kunne kjøre det liker av WoW, og kanskje Lord of the Rings Online på en push .. Being nesten computer analfabeter Jeg har imidlertid funnet to rimelig pc'er som synes å ha lignende spesifikasjoner, og jeg lurte på noe som ville være den beste innsatsen for å kjøre over spill på en fornuftig innstilling eller i det hele tatt? Hvis de kan kjøre spillene hvilke innstillinger tror du de kunne presse? Acer Aspire 7720G * Prosessor - Intel Core 2 Duo T5250 / 1.5 GHz (Dual-Core) * RAM - 2 GB (installert) / 4 GB (maks.) - DDR2 SDRAM (2 x 1 GB) * Hard Drive - 2 x 120 GB - Serial ATA-150 - 5400 opm * Operativsystem - Microsoft Windows Vista Home Premium * Screen - 17 "TFT 1440 x 900 (WXGA +) - 24-bit (16,7 millioner farger) * Optisk Drive - DVD ± RW (+ R dobbeltlag) / DVD-RAM - integrert * Grafikk - NVIDIA GeForce 8400M GS - 256 MB Eller * Prosessor - Intel Core 2 Duo T5750 2 GHz Dual-Core * RAM - 4 GB (installert) 4 GB (maks.) - DDR2 SDRAM * Harddisk - 250 GB * Operativsystem - Microsoft Windows Vista Home Premium * Skjerm - 15.4 "TFT aktiv matrise 1280 x 800 24-bit (16,7 millioner farger) * Optisk Drive - DVD ± RW (DL) / DVD-RAM * Grafikk - ATI Mobility Radeon HD 3470 Eventuelle hjelpe ville være verdsatt! Mange takk, |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil si det andre ville spille spillene bedre enn den første, som det ser ut som det første har ikke en dedikert grafikkort (i motsetning til ATI Mobility HD 3470 på den andre) men kan du poste minimum spesifikasjoner for dette spill ? så jeg skal kunne se om det ville spille dem på anstendig innstillinger.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sterkt vurdere å kjøpe en stasjonær. Du ofrer batterilevetid, oppdateringer, bærbarhet og ytelse / $, da mesteparten av tiden har du sannsynligvis ikke engang være i nærheten av en trådløs hotspot, og gjør det generelt ubrukelig for MMORPGs.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Vil et ,79 En Différance i Laptop Power Suplies påvirke laptop? | Haun | Bærevesker & Strømforsyning | 2 | 1 november 2009 20:55 |
| Problemer med å koble 360 til Laptop på Internett og LAN for PC til Laptop | navnut | Nettverk, modem og VoIP | 24 | 12 april 2009 07:14 |
| Laptop kjøling, mens laptop bag | pest79456 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 8 | 30 desember 2008 18:39 |
| Thread Tools | |
| |