mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA'er

Register

Min Touch Pad er blevet deaktiveret

Reply

Thread Tools
Old 19 januar 2008, 13:45
Ny Medlem Gruppen

Default Min Touch Pad er blevet deaktiveret

Hver gang jeg starte op, det touch pad værker bøde, men kun for et par minutter. En boks kommer op at sige: "Din touch pad er blevet deaktiveret, fordi Synaptics touch pad føreren har opdaget en anden pegeredskabet sluttet til din computer." Min laptop mener, at det har en mus sluttet til PS / 2 port (den ikke), og så selv om alle funktionerne i de touch pad er stadig repræsenteret på kontrolpanelet alle de gode ting (rulning hjørne aflytning osv.) har stoppes. DETTE ER KØRSEL ME sindssyg!
Old 19 januar 2008, 14:31
Redaktør Gruppen

Default Min Touch Pad er blevet deaktiveret

Højreklik på Min Computer

Vælg Egenskaber

Vælg Hardware

Klik på Device Manager

Klik derefter på Se -- Vis skjulte enheder

Se om der er gule indberetninger om nogen af de punkter, ved at udvide hvert træ igen.

Specielt check Mus og andre pegeredskaber

Hvis der er nogen indberetninger svar med, hvad enheden de er ved siden af.

Også sige, hvis der er mere end én pegeredskabet opført.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Symantec pop, at det er slået fra laurenwyne Virus, Spyware & Sikkerhed 62 25. sep 2008 08:36
Hjælp Please!! Klip og indsæt handicappede??? darkdude69 General Software Chat 2 22. sep 2008 14:44
Problem - Google deaktiveret af spyware! lawt555 Virus, Spyware & Sikkerhed 31 6. apr 2008 11:51
XP OEM produkt nøgler slået af Microsoft braddersep Windows-operativsystemer 4 6. apr 2008 09:49
Darn harddisk er Deaktiveret! Polkigtry General Hardware Chat 1 12 januar 2008 04:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.