![]() |
|
| |||
| |||
| Hver gang jeg starte op, det touch pad værker bøde, men kun for et par minutter. En boks kommer op at sige: "Din touch pad er blevet deaktiveret, fordi Synaptics touch pad føreren har opdaget en anden pegeredskabet sluttet til din computer." Min laptop mener, at det har en mus sluttet til PS / 2 port (den ikke), og så selv om alle funktionerne i de touch pad er stadig repræsenteret på kontrolpanelet alle de gode ting (rulning hjørne aflytning osv.) har stoppes. DETTE ER KØRSEL ME sindssyg! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Højreklik på Min Computer Vælg Egenskaber Vælg Hardware Klik på Device Manager Klik derefter på Se -- Vis skjulte enheder Se om der er gule indberetninger om nogen af de punkter, ved at udvide hvert træ igen. Specielt check Mus og andre pegeredskaber Hvis der er nogen indberetninger svar med, hvad enheden de er ved siden af. Også sige, hvis der er mere end én pegeredskabet opført.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Symantec pop, at det er slået fra | laurenwyne | Virus, Spyware & Sikkerhed | 62 | 25. sep 2008 08:36 |
| Hjælp Please!! Klip og indsæt handicappede??? | darkdude69 | General Software Chat | 2 | 22. sep 2008 14:44 |
| Problem - Google deaktiveret af spyware! | lawt555 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 31 | 6. apr 2008 11:51 |
| XP OEM produkt nøgler slået af Microsoft | braddersep | Windows-operativsystemer | 4 | 6. apr 2008 09:49 |
| Darn harddisk er Deaktiveret! | Polkigtry | General Hardware Chat | 1 | 12 januar 2008 04:27 |
| Thread Tools | |
| |