mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer

Register

Min Touch Pad er deaktivert

Reply

Thread Tools
Old 19nde 2008, 13:45
New Member Group

Hver gang jeg starte på den touchpad fungerer fint, men bare i noen minutter. En boks kommer opp som sier: "Din touchpad er deaktivert fordi Synaptics touchpad driver har oppdaget en annen pekeenhet plugges inn i datamaskinen din." Min laptop mener det har en mus koblet til PS / 2 port (ikke), og så selv om all funksjonaliteten til touchpad er fortsatt representert i kontrollpanelet alle gode ting (bla, hjørne tastetrykk osv.) har stoppet. Dette har vært driver meg gal!
Old 19nde 2008, 14:31
Moderator Group

Høyreklikk på Min datamaskin

Velg Egenskaper

Velg Maskinvare

Klikk Enhetsbehandling

Klikk deretter på Utsikt -- Vis skjulte enheter

Se om det er noen gule varsler om noen av elementene ved å utvide hver treet i sving.

Spesielt sjekk Mus og andre pekeenheter

Hvis det er noen varsler svare med hva enheten er de neste til.

Også si om det er mer enn en pekeenhet oppført.

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.