![]() |
|
| |||
| |||
| Everytime jag starta upp den pekplatta fungerar bra men bara för ett par minuter. En ruta kommer upp säger: "Din pekplatta har inaktiverats eftersom Synaptics pekplatta föraren har upptäckt ett annat pekdon ansluten till datorn." Min laptop tycker att det har en mus ansluten till PS / 2 port (inte), så trots att alla funktioner i pekplatta är fortfarande representerade på kontrollpanelen alla bra grejer (rulla, corner tapping etc) har stoppas. Detta har driver mig galet! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Högerklicka på Min dator Välj Egenskaper Välj Maskinvara Klicka Enhetshanteraren Klicka sedan på Visa -- Visa dolda enheter Se om det finns några gula varningar om någon av de poster som expanderar varje träd i tur och ordning. Speciellt kontrollera Möss och andra pekdon Om det finns några varningar svar med vad enheten de bredvid. Också säga om det finns fler än ett pekdon anges.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Symantec pop som det är inaktiverat | laurenwyne | Virus, spionprogram och säkerhet | 62 | 25 sep 2008 08:36 |
| Help Please! Klipp ut och klistra in funktionshindrade??? | darkdude69 | General Software Chat | 2 | 22 sep 2008 14:44 |
| Problem - Google inaktiverat som Spionprogram! | lawt555 | Virus, spionprogram och säkerhet | 31 | 6 april 2008 11:51 |
| XP OEM produkt nyckel funktionshindrade från Microsoft | braddersep | Windows-operativsystem | 4 | 6 april 2008 09:49 |
| Darn hårddisk är Handikappsvänligt! | Polkigtry | General Hardware Chat | 1 | 12 januari 2008 04:27 |
| Thread Tools | |
| |