mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA'er

Register

Behov føreren

Reply

Thread Tools
Old 29 November 2007, 00:45
Medlem Gruppen

Default Behov føreren

Jeg har lige fået en Gateway laptop fra min bror, model # MX6455. Jeg har problemer med at finde den korrekte driver til lyd. Jeg gik til gateway hjemmesiden og forsøgte ved hjælp af de chauffører, de havde på hjemmesiden, men hver gang jeg forsøger at installere det, det gør ikke arbejde. Er der nogen ved hvor jeg kan finde en driver til denne damn bærbar?

dette er den tilsyneladende driver, im formodes at installere, men det plejer arbejde for mig, det bliver ved med at sige installationen mislykkedes!
http://support.gateway.com/support/d...5&uid=17936501
Old 1 December 2007, 07:26
Donor-Gruppen

Default Behov føreren

Hvis du går på Windows Update website de kunne blive i stand til at finde de manglende driver. De gjorde det for mig

Mit system: Edb

Processor (s):
Intel Quad Core Q6600
Bundkort:
ABIT IN9
RAM Hukommelse:
2x 1GB Patriot
Grafikkort (r):
XFX 8800GTS 320MB
Lydkort:
Harddisk (e):
750 GB indre, 400GB Eksterne
Optisk drev (r):
LG 20x DVD re-forfatter
Sag / PSU:
Enermax Infiniti 650W
Køling:
Zalman HSF
Network / Internet:
Monitor (s):
LG 19 "LCD
Operating System (s):
Windows XP Media Center 2005
Old 3 December 2007, 06:34
Medlem Gruppen

Default Behov føreren

ermmm, bare google gratis chauffører, ive gjort det masser af gange, itll bede om dine mail og masser af andre ting, men du ved, hvad den er værd, det formoder jeg
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.