mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA's

Register

Noodzaak bestuurder

Reply

Thread Tools
Old 29 november 2007, 00:45
Lid Fractie

Default Noodzaak bestuurder

i just got a Gateway laptop van mijn broer, model # MX6455. Ik heb problemen bij het vinden van de juiste driver voor het geluid. Ik ging naar de gateway website en probeerde met behulp van de machinisten die zij hadden op de website, maar elke keer als ik probeer te installeren, het doesnt werk. Weet iemand waar ik kan vinden van een driver voor dit verdomde laptop?

dit is het duidelijk dat de bestuurder im te installeren, maar het wont werk voor me, het houdt vanzelf installatie mislukt!
http://support.gateway.com/support/d...5&uid=17936501
Old 1 december 2007, 07:26
Donor Groep

Als u op Windows Update-website zij kunnen op zoek naar de ontbrekende stuurprogramma. Ze hadden voor mij

Mijn Systeem: Puter

Processor (s):
Intel Quad Core Q6600
Moederbord:
Abit IN9
RAM Geheugen:
2x 1GB Patriot
Graphics Card (s):
XFX 8800GTS 320MB
Sound Card:
Hard Drive (s):
750 GB interne, 400GB Externe
Optische Drive (s):
LG 20x DVD re-writer
Case / PSU:
Enermax Infiniti 650W
Koeling:
Zalman HSF
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
LG 19 "LCD
Operating System (s):
Windows XP Media Center 2005
Old 3 december 2007, 06:34
Lid Fractie

ermmm, net google gratis drivers, ive gedaan ladingen tijden, itll vragen u voor youre mail en tal van andere dingen, maar je weet, zijn het waard Ik veronderstel
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.