![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg fikk en Gateway laptop fra broren min, modell # MX6455. Jeg har problemer med å finne den riktige driveren for lyden. Jeg dro til gatewayen nettsted og prøvd å bruke driverne de hadde på nettstedet, men hver gang jeg prøver å installere det, er det ikke fungerer. Vet noen hvor jeg kan finne en driver for denne jævla laptop? dette er den åpenbare driveren im skal installere, men den wont arbeide for meg, det holder å si installasjonen mislyktes! http://support.gateway.com/support/d...5&uid=17936501 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du går på Windows Update nettsted de kanskje kunne finne den manglende driver. De gjorde for meg
| |||
| |||
| ermmm, bare google gratis drivere, Ive gjort det mange ganger, itll be deg om du mail og mange andre ting, men du vet, det verdt det jeg anta |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Skriverdriver Fine-skanner Driver ikke vil fungere. Windows kan ikke gjenkjenne Device | Shredder | Digital Imaging & Skrivere | 4 | 30 august 2009 08:02 |
| Monitor sjåfør | rebelrider | Kabinetter & Skjermer | 4 | 2 november 2008 18:23 |
| Driver HJELP! | Ryan90 | Multimedia & Kodeker | 6 | 15 januar 2008 22:38 |
| Mangler driver, eller noe? Please help. | Nick11927 | Multimedia & Kodeker | 2 | 11 desember 2007 14:21 |
| Hvordan installerer jeg driver på XP | smudge2977 | General Software Chat | 4 | 24 nov 2007 12:46 |
| Thread Tools | |
| |