![]() |
|
| |||
| |||
| Kan iemand me alsjeblieft helpen zoeken naar een laptop die ik in staat zal zijn te gebruiken voor school en een aantal games op de zijkant (dat zal kunnen spelen, de meeste / alle high-end games met minimaal tot geen vertraging). Volgend jaar ziek worden gaat collage zodat ik iets nodig met veel geheugen. Im zoek naar een dell thats rond de $ 800 bereik dat zullen kunnen doen die 2 dingen. Thanks in advance. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als u wilt spel kopen een desktop. Als je wilt hebben een nuttige laptop voor school kopen een netbook.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| hallo gek, er isnt veel compromis tussen de twee koolstof heeft zojuist verteld u een netto boek is goed voor het surfen op het net probeert Word-documenten ect ... en een desktop PC is gebouwd voor gaming u cant echt een laptop die is gebouwd voor gaming, tenzij je veel meer geld dan dat en ze zijn nog steeds niets in gaming in vergelijking met een desktop PC mate.
__________________ (My Life) [Computers-Laptops-Xbox360-Music-Tv-Films-] College Studeren voor mijn diploma in informatica. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wanneer u in de winkel met twee machines naast elkaar, zowel $ 1000 een desktop een laptop ...
Met de laptop 100% van uw geld wordt er aan het feit dat het kleine, stijlvolle en draagbare, cramming een tech in een kleine ruimte is moeilijk recht. Spec is de laatste prioriteit. Met een desktop 100% van uw geld wordt er aan de spec, omdat de dam ding is zo lelijk ze cant charge u voor iets anders echt haha. Het punt is het kopen van een desktop krijgt u 1000x de waarde voor je geld spec verstandig, dus goed zijn voor games, maar niet draagbaar. Laptops gebrek in spec, want al het geld ging op het maken van haar plaats in een klein geval zijn zij niet voor games, ze zijn voor als u uw pc op een perceel ... Paarden voor cursussen. Dat gezegd, zelfs als je moest eindeloos geld, ze gewoon niet maken laptops die kan concurreren met desktops, zij niet bestaan, ondanks de verkoop spiel. Degenen die proberen einde verschijnt zoals een dik kind taart eten dus wat is het punt toch verliezen ze al hun draagbaarheid, de stijl, ziet enz. .. De redenen voor de aankoop van het in de eerste plaats. Ook betalen stom geld te beschikken over een geavanceerde computer is een ding, maar dom geld betalen om een 'probeert te zijn cutting edge' laptop die u niet kunt bijwerken na 6 maanden als het gaat uit van de datum is de geestelijke. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Overeengekomen zijn een stuk beter voor de aanschaf van een computer vervolgens upgraden in plaats van een laptop.
__________________ (My Life) [Computers-Laptops-Xbox360-Music-Tv-Films-] College Studeren voor mijn diploma in informatica. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Zal een ,79 Een differance in Laptop Power suplies invloed op mijn laptop? | Haun | Cases & Power Supplies | 2 | 1 november 2009 20:55 |
| Problemen met het aansluiten van 360 tot Laptop voor internet, en LAN voor pc naar laptop | navnut | Netwerken, modems & VoIP | 24 | 12 apr 2009 07:14 |
| Helpen met ISO | Help1inghand | Multimedia & Codecs | 4 | 14 Jan 2009 10:12 |
| Laptop koeling, terwijl in laptoptas | pest79456 | Laptops, Mobiles & PDA's | 8 | 30 dec 2008 18:39 |
| Thread Tools | |
| |