mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer

Register

Trenger Helping utkikk etter en ny bærbar PC

Reply

Thread Tools
Old 28 juni 2009, 16:29
Medlem Group

Kan noen vennligst hjelpe meg å finne en laptop som jeg kan bruke på skolen og noen spill på siden (som vil kunne spille de fleste / alle high end spill med minimal eller ingen lag). Neste år ill være skal collage så jeg trenger noe med mye minne. Im leter etter en dell dvs rundt $ 800 område som vil være i stand til å gjøre disse 2 ting.
Takk på forhånd.
Old 28 juni 2009, 18:28
Donor Group

Hvis du vil spillet kjøpe en stasjonær. Hvis du vil ha en nyttig laptop på college kjøpe en netbook.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 +620 W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 29 juni 2009, 00:53
Donor Group

hello gal, det isnt mye kompromiss mellom de to karbon har nettopp fortalt deg en bokført er bra for å surfe på nettet prøver ordet dokumenter ect ... og en stasjonær pc er bygd for gaming du skrånende virkelig få en bærbar som er bygd for gaming hvis du bruker mye mer penger enn det og de er fortsatt ingenting i spill i forhold til en stasjonær pc kompis.
Old 29 juni 2009, 04:15
Administrator Group

Når du er i butikken med to maskiner ved siden av hverandre, både $ 1000 en stasjonær en laptop ...

Med laptop 100% av kontanter skjer det faktum det er lite, elegant og bærbare, stapper noen tech i en liten plass er hard høyre. Spec er den siste prioritet.

Med en vanlig 100% av kontanter skjer spec, fordi dam ting er så stygge de skrånende belaste deg for noe annet egentlig haha.

Poenget er å kjøpe en stasjonær får du 1000x verdi for pengene spec klok, så er god for spill, men ikke bærbar. Laptops mangel på spec fordi alle pengene gikk på å gjøre det passer i en liten sak de ikke er på spill, er de for hvis du flytter datamaskinen din hele mye ...

Hester for kurs. Når det er sagt, selv om du hadde uendelige penger, de bare gjør ikke bærbare datamaskiner som kan konkurrere med skrivebord, de finnes ikke på tross av salget Spiel. De som prøver å ende opp som ser ut som en feit gutt spise kake så hva er poenget allikevel, de mister all sin portabilitet, stil, utseende osv. .. alle grunner til å kjøpe den i første omgang.

Også betale dumme penger å ha en moderne PC er én ting, men betaler dumme penger å ha en prøver å være nyskapende 'laptop som du ikke kan oppgradere etter 6 måneder når den kommer ut av dato er mental.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 29 juni 2009, 04:54
Donor Group

Avtalt sin mye bedre å kjøpe en datamaskin for deretter oppgradere det heller enn en bærbar datamaskin.

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.