![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kan noen vennligst hjelpe meg å finne en laptop som jeg kan bruke på skolen og noen spill på siden (som vil kunne spille de fleste / alle high end spill med minimal eller ingen lag). Neste år ill være skal collage så jeg trenger noe med mye minne. Im leter etter en dell dvs rundt $ 800 område som vil være i stand til å gjøre disse 2 ting. Takk på forhånd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du vil spillet kjøpe en stasjonær. Hvis du vil ha en nyttig laptop på college kjøpe en netbook.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| hello gal, det isnt mye kompromiss mellom de to karbon har nettopp fortalt deg en bokført er bra for å surfe på nettet prøver ordet dokumenter ect ... og en stasjonær pc er bygd for gaming du skrånende virkelig få en bærbar som er bygd for gaming hvis du bruker mye mer penger enn det og de er fortsatt ingenting i spill i forhold til en stasjonær pc kompis.
__________________ (My Life) [Computers-Laptops-xbox360-Music-TV-Film-] College studying for min grad i databehandling. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Når du er i butikken med to maskiner ved siden av hverandre, både $ 1000 en stasjonær en laptop ...
Med laptop 100% av kontanter skjer det faktum det er lite, elegant og bærbare, stapper noen tech i en liten plass er hard høyre. Spec er den siste prioritet. Med en vanlig 100% av kontanter skjer spec, fordi dam ting er så stygge de skrånende belaste deg for noe annet egentlig haha. Poenget er å kjøpe en stasjonær får du 1000x verdi for pengene spec klok, så er god for spill, men ikke bærbar. Laptops mangel på spec fordi alle pengene gikk på å gjøre det passer i en liten sak de ikke er på spill, er de for hvis du flytter datamaskinen din hele mye ... Hester for kurs. Når det er sagt, selv om du hadde uendelige penger, de bare gjør ikke bærbare datamaskiner som kan konkurrere med skrivebord, de finnes ikke på tross av salget Spiel. De som prøver å ende opp som ser ut som en feit gutt spise kake så hva er poenget allikevel, de mister all sin portabilitet, stil, utseende osv. .. alle grunner til å kjøpe den i første omgang. Også betale dumme penger å ha en moderne PC er én ting, men betaler dumme penger å ha en prøver å være nyskapende 'laptop som du ikke kan oppgradere etter 6 måneder når den kommer ut av dato er mental. Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Avtalt sin mye bedre å kjøpe en datamaskin for deretter oppgradere det heller enn en bærbar datamaskin.
__________________ (My Life) [Computers-Laptops-xbox360-Music-TV-Film-] College studying for min grad i databehandling. |