![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kan någon snälla hjälpa mig hitta en laptop som jag kan använda för skolan och en del spel på sidan (som kommer att kunna spela de flesta / alla avancerade spel med minimal att ingen eftersläpning). Nästa år sjuka att gå till collage så jag behöver något med mycket minne. Im söker en dell thats runt $ 800 sortiment som kommer att kunna göra dessa 2 saker. Tack på förhand. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om du vill spelet köpa ett skrivbord. Om du vill ha en användbar laptop för college köpa en netbook.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| hello galen finns isnt mycket kompromiss mellan två kol har just talat om för dig en netto boken är bra för surfat försöker ordet dokument ect ... och en desktop PC är byggd för spel du skränande verkligen få en bärbar dator som är byggd för spel om du inte spendera mycket mer pengar än så och de är fortfarande ingenting i spel jämfört med ett skrivbord st kompis.
__________________ (My Life) [Datorer-Laptops-Xbox360-Musik-Tv-Film-] College Studera för min examen i datoranvändning. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| När du är i butiken med två maskiner bredvid varandra, båda $ 1000 ett skrivbord en laptop ...
Med den bärbara datorn 100% av din kassa är på gång att det är liten, snygg och portabel, examensplugg en tech i ett litet utrymme är svårt höger. Spec är sista prioritet. Med ett skrivbord 100% av din kassa pågår spec eftersom dammen är så ful att de skränande debitera dig för något annat egentligen haha. Poängen är att köpa ett skrivbord får du 1000x för pengarna spec kloka, så är bra för spel, men inte bärbara. Bärbara datorer saknar i spec eftersom alla pengar gick till att det passar in i ett litet fall är de inte för spel, de är för om du flyttar din dator runt en hel del ... Hästar till kurser. Detta sagt även om du hade ändlösa pengar, de bara inte göra bärbara datorer som kan konkurrera med stationära datorer, de finns inte trots att försäljningen Spiel. De som försöker till slut ser ut som en fet unge äta kakan så vad är det i alla fall, de förlorar all sin portabilitet, stil, utseende etc. .. alla skäl för att köpa det i första hand. Dessutom betalar dumma pengar att ha en ledande PC är en sak men att betala dumma pengar att ha en "försöker vara spjutspetsen" laptop att du inte kan uppgradera efter 6 månader när den blir för gammal är psykiska. Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Godkänt dess mycket bättre att köpa en dator sedan uppgradera det snarare än en bärbar dator.
__________________ (My Life) [Datorer-Laptops-Xbox360-Musik-Tv-Film-] College Studera för min examen i datoranvändning. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Kommer en ,79 En différance i laptop Suplies påverka min laptop? | Haun | Cases & Power Supplies | 2 | 1 NOVEMBER 2009 20:55 |
| Problem att ansluta 360 till Bärbar dator för Internet och LAN för PC till Laptop | navnut | Nätverk, Modem & VoIP | 24 | 12 april 2009 07:14 |
| Hjälpa till med ISO | Help1inghand | Multimedia & Codecs | 4 | 14 januari 2009 10:12 |
| Laptop kylning, medan laptop väska | pest79456 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 8 | 30 december 2008 18:39 |
| Thread Tools | |
| |