![]() |
|
| |||
| |||
| Howdy folkens. En ven ringede til mig og bad om en anbefaling af en bærbar computer. Jeg ved intet om bærbare computere. Kan du prut smellers, mener jeg smart fellers hjælpe ham ud? Han ønsker en billig bærbar blot for web browsing. Jeg spurgte om spil, han sagde nej. Han sandsynligvis vil (selv om han ikke kender lol) noget, der kan håndtere videoer på en anstændig måde, og sandsynligvis 4GB's RAM og en lige så stor HDD som muligt, mens det stadig et budget maskine. Er 4GB's RAM "billige" i en bærbar? Thanks in advance. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Just grab en Netbook gerne Mini 2140 eller EEE 1000HE og sætte en 2GB SODIMM i det. Køb en kopi af CoreAVC for videoafspilning også.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil gå til enten Samsung NC10 eller Lenovo S10
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Tak. |
|
| |||
| |||
| Aftalt, Samsung rocks!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Som billig og munter Laptop for My Nan!? Hvad Spec Skal jeg søger? | simple STU | Laptops, Mobiles & PDA'er | 5 | 20 marts 2009 13:25 |
| En ny laptop - nogen anbefalinger? « | Theresonly1 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 4 | 21. apr 2008 08:41 |
| Billige bærbare | pete21 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 10 | 6. jan 2008 11:14 |
| Anbefalinger | ATSU | Virus, Spyware & Sikkerhed | 2 | 5 januar 2008 10:48 |
| Bare brug for hjælp eller henstillinger ... | cyyoung2000 | Grafikkort & Monitors | 8 | 24th Dec 2007 11:25 |
| Thread Tools | |
| |