![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Howdy folks. Ystäväni soitti minulle ja pyysi suosituksen läppäriin. En tiedä mitään läppäreissä. Voitko pieru smellers, tarkoitan smart fellers auttaa häntä ulos? Hän haluaa halpa kannettava tietokone vain web-selailuun. Kysyin pelejä, hän sanoi ei. Hän luultavasti haluaa (vaikka hän ei tiedä, lol), jota voi käsitellä videoita kunnollista tavalla ja luultavasti 4 Gt: n RAM-muistia ja yhtä suuri HDD kuin mahdollista ja samalla vielä budjetin kone. On 4 Gt: n RAM-muistia "halpa", kun kannettava tietokone? Thanks in advance. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Just tartu netbook kuten Mini 2140 tai EEE 1000HE ja esittää 2GB SODIMM siihen. Osta jäljennös CoreAVC videon toisto liikaa.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Menisin joko Samsung NC10 tai Lenovo S10
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Kiitos. |
|
| |||
| |||
| Sovittu, Samsung rocks!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Mikä Halvat ja Iloisia Laptop My Nan!? Mitä eä Pitäisikö minun etsiä? | yksinkertainen stu | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 5 | 20th Mar 2009 13:25 |
| Uusi kannettava tietokone - suosituksia? " | Theresonly1 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 4 | 21. Huhtikuu 2008 08:41 |
| Halvat kannettava tietokone | pete21 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 10 | 6. Jan 2008 11:14 |
| Suositukset | Atsu | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 2 | 5. Jan 2008 10:48 |
| Just tarvitsevat jonkin verran apua tai suosituksia ... | cyyoung2000 | Graphics Cards & Näytöt | 8 | 24. Joulukuu 2007 11:25 |
| Thread Tools | |
| |