![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei folkens. En venn ringte meg og ba om en anbefaling for en laptop. Jeg vet ingenting om bærbare datamaskiner. Kan du fart smellers mener jeg smart fellers hjelpe ham ut? Han vil ha en billig bærbar bare for surfing. Jeg spurte om spill, sa han nei. Han trolig vil (selv om han ikke vet lol) noe som kan håndtere videoer på en anstendig måte, og trolig 4GB's RAM og som Big en HDD som mulig mens du fremdeles et budsjett maskinen. Er 4GB står RAM "billig" i en bærbar PC? Takk på forhånd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare ta en netbook som Mini 2140 eller Eee 1000HE og legg en 2GB SODIMM i den. Kjøp en kopi av CoreAVC for videoavspilling også.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil gå for enten Samsung NC10 eller Lenovo S10
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Takk. |
|
| |||
| |||
| Avtalt, Samsung rocks!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Som billig og munter Laptop for My Nan! Hva Spec skal jeg være på utkikk etter? | enkle Stu | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 5 | 20 mars 2009 13:25 |
| En ny laptop - noen anbefalinger? ` | Theresonly1 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 4 | 21 april 2008 08:41 |
| Billige bærbare | pete21 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 10 | 6 januar 2008 11:14 |
| Anbefalinger | Atsu | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 2 | 5 januar 2008 10:48 |
| Bare trenger hjelp eller anbefalinger ... | cyyoung2000 | Kabinetter & Skjermer | 8 | 24 desember 2007 11:25 |
| Thread Tools | |
| |