![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tjena folket. En kompis ringde mig och bad om en rekommendation för en bärbar dator. Jag vet ingenting om bärbara datorer. Kan du fart smellers menar jag smart fellers hjälpa honom? Han vill ha en billig laptop bara för surfning. Jag frågade om spel, han sa nej. Han kanske vill (även om han inte vet lol) något som kan hantera video i ett anständigt sätt, och förmodligen 4GB's RAM och en lika stor hårddisk som möjligt men ändå en budget maskin. Är 4GB's of RAM "billig" i en laptop? Tack på förhand. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bara ta en netbook vilja Mini 2140 eller EEE 1000HE och sätta 2GB SODIMM i den. Köp en kopia av CoreAVC för videouppspelning också.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag skulle satsa på antingen Samsung NC10 eller Lenovo S10
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Tack. |
|
| |||
| |||
| Godkänt, Samsung rocks!
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |