![]() |
|
|
|||
|
|||
|
der godt og alt det, men mit spørgsmål er, de bruger solid state diske dvs flash kort og flash kort, der kun har en vis mængde cyklusser af livet, indtil de dør gør dette skræmme dig fra at købe en eller ej, er grunden til, at jeg spørger er fordi en af mine kolleger på arbejdspladsen er at tilbyde mig en Asus EEE 901 1GB 20 GB til £ 200 Hvad synes du?!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Den tid, hvor det var et spørgsmål er for længst forbi. Hundredtusindvis af cykler vil blive måde længere, end du ønsker det.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Mit system: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
bare fik ham ned til £ 175 også i pakken er en udvidet batteri og en læder tilfælde, men jeg dont omhu Bout tilfælde den ene at asus levere er tilstrækkelig enougth
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
HDD's i normale computere har kun et begrænset antal cykler også. Men det Netbook vil vare meget længere end du har brug for det til!