![]() |
|
| |||
| |||
| er goed en alles wat maar mijn vraag is dat ze gebruik solid state schijven dwz flash geheugenkaarten en flash-kaarten hebben slechts een bepaalde hoeveelheid van de cycli van het leven tot ze sterven betekent dit dat u een korting kopen of niet, de reden waarom ik vraag is omdat een van mijn collega's op het werk biedt me een asus eee 901 1GB 20GB voor £ 200 wat denk je? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De tijd waar dat was een kwestie is lang verleden. Honderdduizenden cycli zullen manier langer dan je wilt.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| zojuist heb hem tot £ 175 in de bundel is een uitgebreide batterij en een lederen geval is, maar i dont care bout het geval dat het een asus bieden voldoende enougth |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| HDD's in normale computers slechts een beperkt aantal cycli ook. Echter, de netbook zal veel langer mee dan u nodig heeft om!