![]() |
|
| |||
| |||
| det gode og alt det der, men spørsmålet mitt er de bruker solid state disker dvs. flash kort og Flash-kort har kun en viss mengde sykluser av liv før de dør gjør dette sette deg på å kjøpe en eller ikke, grunnen til at jeg spør er fordi en av mine kolleger på jobben gir meg en ASUS Eee 901 1GB 20GB for £ 200 hva tror du? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den tid hvor det var et problem er lang tid. Hundretusenvis av sykler vil bli måten lenger enn du ønsker det.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| bare fikk ham ned til kr 175 også i bunt er en utvidet batteri og lær tilfelle, men jeg dont care bout tilfelle den som asus tilby er tilstrekkelig enougth |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Harddisker i vanlige datamaskiner bare har et begrenset antall sykler også. Men den netbook vil vare mye lengre enn du trenger det til!
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Bærbare Vs Netbooks | Dark Knight | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 9 | 6 mai 2007 20:17 |
| Thread Tools | |
| |