![]() |
|
| |||
| |||
| Blot for at starte mit tråde med et problem. Jeg har netop fået en anden side laptop. Det var ikke benyttes meget af den sidste ejer, men jeg er tilbøjelig til at bruge det til at se DVD'er eller chatte online, så det ikke bliver brugt meget mere. I de sidste par dage, hvor fans (måske kun én af dem) har fået højere og det lyder som om den springer over for. Jeg tror ikke, at dens årsag til laptop til overopvarmes fordi det stadig slukkes efter 5 minutter, og jeg ved ikke, om det bare behov rengøring. Betyder det sunde kender til nogen? Ønskede også, at det ikke var et stort problem, selvom jeg har hørt fan udskiftninger er billige alligevel. Im ikke meget med laptops enten, det er mit første. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du bør være i stand til at fjerne nogle paneler fra bunden til at afsløre fans.
| |||
| |||
| Som Dave siger, kan du enten bruge en ren, eller vil du opdage, at efter en bid af "slemme brug", kuglelejer er blevet tvunget ud af position. I dette tilfælde er en ny fan er nødvendig. "Uartig brug": en bærbar computer er ikke en bærbar computer. Det er en notesbog. Vi har opfundet navn laptop, og vi bør ikke have. Mødet den notesbog på dit skød undertiden blokerer fans luftstrøm, og forårsager højere drejningsmoment i fan motordrevne selv. En notesbog bør anvendes på en jævn fast overflade, eller en godkendt docking-station eller faglige arbejdsbord. |
|
| |||
| |||
| Behøver jeg at købe noget professionel til at rengøre dem med, eller er jeg ok at bare bruge en blød børste? |
|
| |||
| |||
| Du vil være fint med en blød børste, bare være blid:) |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Vil en ,79 A Differance i Laptop Strøm Suplies påvirke min bærbar? | Haun | Cases & Strømforsyninger | 2 | 1 november 2009 20:55 |
| Støjende blæser, ikke støv | mrdaveyk | Cases & Strømforsyninger | 6 | 29 august 2008 09:49 |
| Noisy Computer Mens Hentning | anthony0005 | General Hardware Chat | 8 | 27 april 2008 12:41 |
| Noisy Maxtor Harddisk | chip | Drives & flytbare medier | 2 | 21. jan 2008 08:40 |
| Noisy Computer Trouble | slipend | General Hardware Chat | 11 | 8 august 2007 13:09 |
| Thread Tools | |
| |