mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA'er

Register

Noisy Laptop

Reply

Thread Tools
Old 30. august 2007, 11:57
Ny Medlem Gruppen

Default Noisy Laptop

Blot for at starte mit tråde med et problem. Jeg har netop fået en anden side laptop. Det var ikke benyttes meget af den sidste ejer, men jeg er tilbøjelig til at bruge det til at se DVD'er eller chatte online, så det ikke bliver brugt meget mere. I de sidste par dage, hvor fans (måske kun én af dem) har fået højere og det lyder som om den springer over for. Jeg tror ikke, at dens årsag til laptop til overopvarmes fordi det stadig slukkes efter 5 minutter, og jeg ved ikke, om det bare behov rengøring. Betyder det sunde kender til nogen? Ønskede også, at det ikke var et stort problem, selvom jeg har hørt fan udskiftninger er billige alligevel. Im ikke meget med laptops enten, det er mit første.
Old 30. august 2007, 12:33
Administrator Gruppen

Default Noisy Laptop

Du bør være i stand til at fjerne nogle paneler fra bunden til at afsløre fans.

Rens eller udskift om nødvendigt.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 30. august 2007, 19:17
Medlem Gruppen

Default Noisy Laptop

Som Dave siger, kan du enten bruge en ren, eller vil du opdage, at efter en bid af "slemme brug", kuglelejer er blevet tvunget ud af position. I dette tilfælde er en ny fan er nødvendig.

"Uartig brug": en bærbar computer er ikke en bærbar computer. Det er en notesbog. Vi har opfundet navn laptop, og vi bør ikke have. Mødet den notesbog på dit skød undertiden blokerer fans luftstrøm, og forårsager højere drejningsmoment i fan motordrevne selv. En notesbog bør anvendes på en jævn fast overflade, eller en godkendt docking-station eller faglige arbejdsbord.
Old 1. sep 2007, 07:03
Ny Medlem Gruppen

Default Noisy Laptop

Behøver jeg at købe noget professionel til at rengøre dem med, eller er jeg ok at bare bruge en blød børste?
Old 1. sep 2007, 07:07
Medlem Gruppen

Default Noisy Laptop

Du vil være fint med en blød børste, bare være blid:)
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Vil en ,79 A Differance i Laptop Strøm Suplies påvirke min bærbar? Haun Cases & Strømforsyninger 2 1 november 2009 20:55
Støjende blæser, ikke støv mrdaveyk Cases & Strømforsyninger 6 29 august 2008 09:49
Noisy Computer Mens Hentning anthony0005 General Hardware Chat 8 27 april 2008 12:41
Noisy Maxtor Harddisk chip Drives & flytbare medier 2 21. jan 2008 08:40
Noisy Computer Trouble slipend General Hardware Chat 11 8 august 2007 13:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.