vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet

Register

Noisy Laptop

Reply

Thread Tools
Old 30 elokuu 2007, 11:57
Uusi Jäsen

Vain alkaa minun viestijoukot kanssa ongelma. Olen juuri saanut toisen käden sylimikro. Se wasn't käytetään paljon viimeisen omistajan mutta minulla on tapana käyttää sitä katsot DVD-levyjä tai chattailuun verkossa, joten se ei saada käytetään paljon enemmän. Parin viime päivän faneille (ehkä vain yksi niistä) on mennyt äänekkäämmin ja se kuulostaa niin kuin sen sivuuttamalla liikaa. En usko sen aiheuttavan kannettava ylikuumentua, koska se edelleen sammuttavan jälkeen 5 minuuttia, enkä tiedä, onko se vain vaatii puhdistamista. Tarkoittaako tämä tuttuja kenellekään? Halusi myös varmistaa, että se ei ollut suuri ongelma, vaikka olen kuullut tuulettimen korvaamiset ovat halpoja anyway. Im ei hyvin läppäreissä joko tämä on ensimmäinen.
Old 30 elokuu 2007, 12:33
Administrator Group

Sinun pitäisi pystyä poistamaan joitakin paneelit lähtöviivasta paljastaa faneille.

Puhdista tai vaihda tarvittaessa.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 30 elokuu 2007, 19:17
Jäsen

Kuten Dave sanoo, it'll joko tarvitaan puhtaita, tai löydät sen jälkeen, kun hieman "tuhma käyttöä", pallo laakerit on ollut pakko poissa paikoiltaan. Tässä tapauksessa uuden tuulettimen on tarpeen.

"Naughty käyttöä": läppäriin ei ole tietokonetta. Se on muistikirjaa. Olemme loi nimi kannettava tietokone, ja meidän ei pitäisi olla. Istunto muistikirjalaajennus teidän kierrosaikoja joskus estää puhaltimien ilmavirran, ja aiheuttaa suurempia vääntömomentilla tuulettimen moottori itsessään. A Notebook olisi käytettävä tasaiselle kiinteä pinta, tai hyväksyttyä telakointiaseman-tai ammatillinen työpöytä.
Old 1. Sep 2007, 07:03
Uusi Jäsen

Tarvitseeko minun ostaa jotain ammatillinen puhdistaa ne tai olen ok vain pehmeällä harjalla?
Old 1. Sep 2007, 07:07
Jäsen

Sinulta sakon kanssa pehmeällä harjalla vain kevyesti:)
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.