![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Vain alkaa minun viestijoukot kanssa ongelma. Olen juuri saanut toisen käden sylimikro. Se wasn't käytetään paljon viimeisen omistajan mutta minulla on tapana käyttää sitä katsot DVD-levyjä tai chattailuun verkossa, joten se ei saada käytetään paljon enemmän. Parin viime päivän faneille (ehkä vain yksi niistä) on mennyt äänekkäämmin ja se kuulostaa niin kuin sen sivuuttamalla liikaa. En usko sen aiheuttavan kannettava ylikuumentua, koska se edelleen sammuttavan jälkeen 5 minuuttia, enkä tiedä, onko se vain vaatii puhdistamista. Tarkoittaako tämä tuttuja kenellekään? Halusi myös varmistaa, että se ei ollut suuri ongelma, vaikka olen kuullut tuulettimen korvaamiset ovat halpoja anyway. Im ei hyvin läppäreissä joko tämä on ensimmäinen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinun pitäisi pystyä poistamaan joitakin paneelit lähtöviivasta paljastaa faneille.
| |||
| |||
| Kuten Dave sanoo, it'll joko tarvitaan puhtaita, tai löydät sen jälkeen, kun hieman "tuhma käyttöä", pallo laakerit on ollut pakko poissa paikoiltaan. Tässä tapauksessa uuden tuulettimen on tarpeen. "Naughty käyttöä": läppäriin ei ole tietokonetta. Se on muistikirjaa. Olemme loi nimi kannettava tietokone, ja meidän ei pitäisi olla. Istunto muistikirjalaajennus teidän kierrosaikoja joskus estää puhaltimien ilmavirran, ja aiheuttaa suurempia vääntömomentilla tuulettimen moottori itsessään. A Notebook olisi käytettävä tasaiselle kiinteä pinta, tai hyväksyttyä telakointiaseman-tai ammatillinen työpöytä. |
|
| |||
| |||
| Tarvitseeko minun ostaa jotain ammatillinen puhdistaa ne tai olen ok vain pehmeällä harjalla? |
|
| |||
| |||
| Sinulta sakon kanssa pehmeällä harjalla vain kevyesti:) |