![]() |
|
| |||
| |||
| Gewoon om te beginnen mijn draden met een probleem. Ik heb net een tweedehands laptop. Het wasnt veel gebruikt door de laatste eigenaar, maar ik geneigd om het te gebruiken voor bijvoorbeeld het kijken van dvd's of chatten online dus wel wennen nog veel meer. In de laatste paar dagen de fans (misschien slechts een van hen) heeft gekregen luider en het klinkt alsof haar skipping ook. Ik denk niet dat het veroorzaken van de laptop oververhit omdat het nog steeds schakelt na 5 minuten en ik weet niet of het iets moet worden schoongemaakt. Is dit goed bekend bij iemand? Wilde ook om ervoor te zorgen dat het geen groot probleem, hoewel ik heb gehoord fan vervangingen zijn goedkoop toch. Im not great met laptops ofwel, dit is mijn eerste. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U moet in staat zijn om een aantal panelen van de basis om de fans.
| |||
| |||
| Zoals Dave al zegt, wordt je ofwel moet een schone, of vindt u dat het na een beetje van "stoute gebruiken", de kogellagers zijn gedwongen uit positie. In dit geval, een nieuwe ventilator nodig is. "Naughty gebruik": een laptop is geen laptop. Het is een notebook. We hebben de naam bedacht laptop, en moeten we niet hebben. Zittend de laptop op je schoot soms blokkeert de fans luchtstroom en oorzaken hoger koppel in de ventilator motor zelf. Een notebook moet worden gebruikt op een vlakke stevige ondergrond, of een goedgekeurde docking-station of professionele werkbank. |
|
| |||
| |||
| Moet ik iets kopen professioneel schoon te maken met of ben ik gewoon op OK om te gebruiken met een zachte borstel? |
|
| |||
| |||
| U wordt goed met een zachte borstel, alleen zacht:) |