![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Joku muu ottaa surua tämän hirviö? Ongelmana on, kun sanotaan, että haluamme päivittää, se kertoo uudempi versio on saatavilla, mutta käynnissä updater se sitten sanoo, että nykyinen versio on uudempi kuin yhden on asennettu. Sen jälkeen kestää ikuisesti ei asennat uuden version. Joten mene poistaa sen ja Uninstaller vain käynnistää asennin! Joten Nokia tarjoaa sledgehammer poistaa sen kokonaan, mutta että juuri kaatuu ja lähettää virheviestin M $. Joten kokeile tavallista tack editointia rekisteriä nitistää vaan yrittää kuten ehkä se ei koskaan täysin katoaa ... GRRRRRRRRRRRRR ...
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Tiedän Nokias PDA tyyppi puhelimet ovat vieressä hyödytön.
|
| |||
| |||
| En yleensä luopua näistä asioista, mutta tämä on minulle lyöty! Ainoa tapahtumat kirjautunut näyttää asioita, kuten esimerkiksi Vika ämpäri 923.031.128. Vika ämpäri 462.181.499.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Annoying .. lol sain eroon kaivoksen hetkeksi takaisin ei ole ongelma (normaali Ohjauspaneelin Poista / Vaihda ohjelmien jobby) Ehkä he muuttunut jotain sen jälkeen. : S
|
| |||
| |||
| Ne todellakin on! Mutta valitukset venyttää jälleen 2004!
|
| |||
| |||
| Nokias mennyt niin alas mäkeä, ei koskaan ylös aina ollut menossa alas alas ...
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Pidän uutta puhelinta vaikka, mutta PC-ohjelmisto on perseestä.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yäk - Nokia!
Minulla on ollut Sony erissons n vuosia eikä koskaan ollut ongelmia - ohjelmisto on suuri myös. Got a Samsung nyt joka käyttää ActiveSync ja se on todella kauheaa! (ActiveSync että on). Oletko vain yrittää siirtää musiikkia / kuvia jne.? Jos näin ei tietokone juuri näe puhelinta flash drive? My System: #
|
|
| |||
| |||
|