![]() |
|
| |||
| |||
| Iemand anders met verdriet met dit monster? Probleem is, Als je zegt dat je wilt bijwerken, dan zegt een nieuwere versie beschikbaar is, maar op het uitvoeren van de update, dan zegt de huidige versie nieuwer is dan het te installeren. Vervolgens duurt het een eeuwigheid om niet installeren van de nieuwe versie. Dus ga je te verwijderen en de uninstaller alleen loopt de installateur! Dus Nokia een Sledgehammer volledig te verwijderen, maar dat alleen crashes en stuurt een foutmelding aan M $. Dus je probeert de gebruikelijke benadering van het bewerken van het register te zappen, maar probeer het zoals u wellicht nooit helemaal verdwijnt ... GRRRRRRRRRRRRR ...
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Ik weet Nokias PDA soort telefoons zijn naast nutteloos.
|
| |||
| |||
| Ik geloof niet in het algemeen geven over deze dingen maar deze heeft me geslagen! De enige evenementen aangemeld als dingen als Fault bucket 923031128. Fault bucket 462181499.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Irritant .. lol ik heb af van de mijne een tijdje terug met geen enkel probleem (standaard bedieningspaneel Verwijderen / wijzigen's jobby) Misschien hebben ze iets veranderd sindsdien. : S
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Zij hebben zeker! Maar de klachten strek terug naar 2004!
|
| |||
| |||
| Nokias weg rechts naar beneden, nooit tot altijd going down down down ...
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Ik hou van de nieuwe telefoons al, maar de PC-software sucks.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bah - Nokia!
Ik heb sony erissons's voor de jaren en nooit problemen gehad - de software is te groot. Heb je een Samsung nu die gebruikmaakt van ActiveSync en het is echt verschrikkelijk! (ActiveSync dat is). Ben je gewoon proberen om muziek / foto's etc? Als dat zo is gaat de computer gewoon niet zie de telefoon als een flash-drive? Mijn Systeem: #
|
|
| |||
| |||
| In tegenstelling tot u ben ik zoals Nokia telefoons. Update: Ik heb eindelijk verwijderd met behulp van de suite Revo Uninstaller.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Mozilla Sucks | Steppenwolf | Web Browsers & FTP Clients | 9 | 30 jun 2009 09:02 |
| Welke Photo Suite ????? | slijm | Multimedia & Codecs | 5 | 13 apr 2009 03:15 |
| Internet Security Suite advies | lurcherlad | Virus, spyware & Security | 5 | 18 feb 2009 01:55 |
| McAfee Security Suite te vervallen! | thefixer | Virus, spyware & Security | 8 | 16 dec 2007 16:48 |
| Kaspersky Anti-Virus Sucks! | Cew27 | Virus, spyware & Security | 7 | 14 okt 2007 14:42 |
| Thread Tools | |
| |