![]() |
|
| |||
| |||
| Noen andre som har sorg med denne monster? Problemet er, når du sier du vil oppdatere, står det at en nyere versjon er tilgjengelig, men kjører Updater da sier den nåværende versjonen er nyere enn den som blir installert. Det tar da alltid ikke å installere den nye versjonen. Så man går å avinstallere det og avinstallasjonsverktøyet bare kjører installasjonsprogrammet! Så Nokia gi en slegge for å fjerne det helt, men at bare krasjer og sender en feilmelding til M $. Så du prøver den vanlige tråklesting av registerredigering å zappe men prøver så kan den aldri helt vanishes ... GRRRRRRRRRRRRR ...
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Jeg vet Nokias PDA type telefoner er siden ubrukelig.
|
| |||
| |||
| Jeg har ikke generelt gi opp disse tingene, men dette har jeg taper! Den eneste arrangement logget vises som ting som Feiladresse bøtte 923.031.128. Feiladresse bøtte 462.181.499.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Irriterende .. lol jeg ble kvitt mine en stund tilbake uten problem (standard Kontrollpanel Fjern / Endre programmer jobby) Kanskje de endret noe siden da. : S
|
| |||
| |||
| De sikkert har! Men klager strekke tilbake til 2004!
|
| |||
| |||
| Nokias gått ned åsen, aldri opp alltid gått ned ned ned ...
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Jeg liker de nye telefoner skjønt, men PC-programvare suger.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yuck - Nokia!
Jeg har hatt Sony erissons står for år og aldri hatt problemer - programvaren er flott også. Har en Samsung nå som bruker ActiveSync og det er helt forferdelig! (ActiveSync som er). Er du bare prøver å overføre musikk / bilder osv? Hvis det gjør datamaskinen ikke ser telefonen som et flashdisk? Min System: #
|
|
| |||
| |||
| I motsetning til deg jeg liker Nokia telefoner. Oppdatering: jeg endelig fjernet suite hjelp Revo Uninstaller.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Mozilla suger | Steppenwolf | Nettlesere & FTP Clients | 9 | 30 juni 2009 09:02 |
| Hvilken Photo Suite ????? | slim | Multimedia & Kodeker | 5 | 13 april 2009 03:15 |
| Internet Security Suite råd | lurcherlad | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 5 | 18 februar 2009 01:55 |
| McAfee Security Suite utløper! | thefixer | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 8 | 16 desember 2007 16:48 |
| Kaspersky Anti-Virus suger! | Cew27 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 7 | 14 oktober 2007 14:42 |
| Thread Tools | |
| |