![]() |
|
| |||
| |||
| Någon annan med sorg med detta monster? Problemet är, När du säger att du vill uppdatera, det säger en nyare version finns tillgänglig, utan på att köra updater det då säger den nuvarande versionen är nyare än den som ska installeras. Därefter tar evighet inte installerar den nya versionen. Så du går att avinstallera det och avinstallationsprogrammet bara kör installeraren! Så Nokia ge en slägga för att ta bort den helt, men att bara kraschar och skickar ett felmeddelande till M $. Så du försöker de vanliga please redigeringskostnader registret för att zap det, men prova som du kan man aldrig helt försvinner ... GRRRRRRRRRRRRR ...
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Jag vet Nokias handdator typ telefoner intill värdelös.
|
| |||
| |||
| I allmänhet inte ge upp dessa saker, men det man har mig slagen! Det enda evenemang inloggad visas som saker som Fel-bucket 923031128. Fel-bucket 462181499.
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Irriterande .. lol jag kom bort till mig ett tag tillbaka utan problem (standard Kontrollpanelen Ta bort / Ändra program jobby) De kanske har ändrats något sedan dess. : S
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| De har sannerligen! Men klagomålen sträcka tillbaka till 2004!
|
| |||
| |||
| Nokias gått ner hill, aldrig upp alltid varit att gå ner ner ner ...
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Jag gillar den nya telefoner Men men PC programvara suger.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Usch - Nokia!
Jag har haft Sony erissons har i flera år och aldrig haft problem - programvaran är stort också. Har du en Samsung nu som använder ActiveSync och det är verkligen hemskt! (ActiveSync det). Är du bara vill föra över musik / bilder etc? Om det gör datorn helt enkelt inte se telefonen som en flash-enhet? Mitt System: #
|
|
| |||
| |||
| Till skillnad från dig Jag gillar Nokia-telefoner. Uppdatering: Jag har äntligen tagit bort svit med hjälp Revo Uninstaller.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Mozilla Sucks | Steppenwolf | Webbläsare & FTP Klienter | 9 | 30 juni 2009 09:02 |
| Vilka Photo Suite ????? | slem | Multimedia & Codecs | 5 | 13 april 2009 03:15 |
| Internet Security Suite råd | lurcherlad | Virus, spionprogram och säkerhet | 5 | 18 februari 2009 01:55 |
| McAfee Security Suite gå ut! | thefixer | Virus, spionprogram och säkerhet | 8 | 16 december 2007 16:48 |
| Kaspersky Anti-Virus Sucks! | Cew27 | Virus, spionprogram och säkerhet | 7 | 14 oktober 2007 14:42 |
| Thread Tools | |
| |