![]() |
|
| |||
| |||
| Hej! Jeg håbede jeg kunne få hjælp ved at købe en notesbog. Jeg har været at søge efter en Alienware notesbøger og gerne vil have rådgivning om, hvilken af disse to processorer er bedre til gaming formål. 1. Intel Duo kerne processorer (2 MB cache, 667 MHz FSB) eller 2. AMD Turion processor (800 MHz FSB, 1 MB L2 cache) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| de er begge dele, MHz for MHz, temmelig meget af et muchness at være ærlige. Stort set den samme effekt krav også. Hvis jeg var tvunget til at vælge, ville jeg nødt til at gå til Intel ved tæt margen.
|
| |||
| |||
| Yea jeg sandsynligvis ville mig ...... men jeg hørte fra en person, at en AMD-processor er bedre til gaming formål. Nå vil du anbefale Alienware notebook eller er denne bærbar af god kvalitet? http://www.play.com/PC/PCs/4-/343932.../Product.html # |
|
| |||
| |||
| Alienware er nu ejet af Dell, behøver jeg sige mere? Nå, men jeg vil alligevel. Hvor ellers har du til at betale (£ 30 ulige quid!) For genoprette diske?? Hvis du ønsker en gaming bærbar, skal du gå til Rock . Men til gaming på en bærbar computer, du vil få brug for at tilbringe mellem £ 1,000 - £ 1.500 for en anstændig gaming laptop. Hvis det er tilfældet, kan du også få en skrivebordet, medmindre du gå til LAN parterne eller rejser meget. Den bærbare computer, du citerer på Play.com er et meget godt bygget, super-screen'd laptop. Jeg skal vide, jeg har de 14 "skærmen sort. Men det er på ingen måde en gaming bærbar computer. De 7150 GPU er en integreret enhed, som meddeles for en sådan enhed, det er meget godt spec'd, men du vil ikke rigtig være i stand til spil på den. Som et eksempel, jeg har bare køre fraps (det tæller fps i levende spil) og jeg får 18 fps i Halo med lave detaljeret på 1280x800. Det samme native resolution af den bærbare computer, du har citeret. Det har en lidt højere spec'd GPU i 7200, men det er stadig en integreret enhed. 18 fps er ærligt unplayable, og Thats spidsværdien. Jeg ser 3fps steder. AMD CPU's anvendes at være den CPU's valg for spillere på grund af deres korte rørledninger. Men det var i forhold til Intel's P4 CPU's. Intel's nye Core2 CPU's (Mobile og andre) har mindre pipeline stadier end nogen AMD CPU, bland dette med større cache's (gør ikke nogen forskel, når gaming), og du har den bedste all-round-arkitektur på markedet i dag for standard Private brugere . Hvad angår Deres redegørelse om AMD er det mærke til gaming chips, dette blev målt ved hjælp af AMD's Athlon CPU's, ikke Turions, som er dedikeret mobile CPU's, stort set den samme arkitektur som Athlon's men de mangler de Alene grynte af disse CPU's.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Stream Processors | Olli1324 | Grafikkort & Monitors | 8 | 10 april 2008 03:06 |
| Processorer | Dell320 | CPU, bundkort og RAM | 1 | 3 januar 2008 20:10 |
| Dual core processorer | gaesaeggi | CPU, bundkort og RAM | 1 | 14th Dec 2007 16:32 |
| Swapping processorer i en MacBook Pro? | Aliveamongdead | CPU, bundkort og RAM | 1 | 2 december 2007 13:12 |
| Forvirrende processorer! | davidmiller9178 | CPU, bundkort og RAM | 3 | 14 juni 2007 08:03 |
| Thread Tools | |
| |