![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei! Toivoin, että saisin joitakin apua ostaa muistikirjan. Olen etsinyt joka Alienware muistikirjat ja haluaisin neuvoja, jotka näiden kahden jalostajat ovat parempia pelaamista varten. 1. Intel Duo ytimen prosessorit (2MB välimuisti, 667MHz FSB) tai 2. AMD Turion-prosessori (800MHz FSB, 1MB L2 välimuisti) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| he molemmat MHz MHz, aika paljon samanlainen olla rehellisiä. Jokseenkin samat valtuudet vaatimukset hyvin. Jos minun oli pakko valita, I'd on mennä Intel on lähellä marginaali.
|
| |||
| |||
| Vuo i luultavasti itse ...... mutta olen kuullut jonkun, että AMD-prosessori on parempi pelaamista varten. No haluaisit suositella Alienware Notebook vai onko kannettava tietokone hyvälaatuisia? http://www.play.com/PC/PCs/4-/343932.../Product.html # |
|
| |||
| |||
| Alienware on nyt omistaa Dell tarvitse sanoa enempää? No, aion joka tapauksessa. Missä muualla teillä on maksettava (£ 30 pariton mälli!) Varten palauttaa levyjä? Jos haluat pelaamista kannettava tietokone, mene Rock . Mutta pelaamista on kannettava tietokone olet menossa tarvitse viettää välillä £ 1000 - £ 1500 kunnon pelaamista kannettava tietokone. Jos näin on, voit myös saada työpöydälle, jos et mene LAN osapuolille tai matkustaa paljon. Kannettavan tietokoneen sinulle tarjouksen seuraavasta Play.com on hyvin rakennettu, superb-screen'd tietokonetta. Haluaisin tietää, minulla on 14 "-näyttö lajiketta. Mutta se ei ole millään tavoin pelaamista kannettava tietokone. The 7150 GPU on integroitu yksikkö, myönnetään tällainen yksikkö on hyvin spec'd, mutta et todellakaan voi pelin siihen. Esimerkiksi Olen vain ajaa fraps (it counts fps elävien pelit) ja Saan 18 fps vuonna Halo alhaisen yksityiskohtaisesti 1280x800. Sama native päätöslauselman kannettava olet noteerataan. Se on hieman korkeampi spec'd GPU on 7200, mutta on silti yhtenäinen yksikkö. 18 fps on suoraan sanottuna soimattomassa ja thats piikin. En näe 3fps paikoissa. AMD CPU: n käytetään on CPU: n valinnan pelaajille vuoksi niiden lyhyen putkistoja. Mutta tämä oli verrattuna Intelin P4 CPU's. Intel uutta Core2 CPU: n (Mobile ja muuten) on vähemmän putkijohdoissa vaiheissa kuin mikään AMD CPU, sekoitetaan tätä suurempi välimuisti: n (ei tee mitään eroa, kun pelaamista) ja sinulla on paras all-round arkkitehtuuri markkinoilla tänään standardi kotikäyttäjille . Mitä tiliotteessasi noin AMD on merkki pelirahaa, tämä oli mitataan AMD: n Athlon CPU: n, ei Turions, jotka ovat omistautuneet mobile CPU: n, melko paljon samaa arkkitehtuuria kuin Athlon n, mutta ne eivät ole pelkästään ähkyä näiden CPU's.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |