mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA's

Register

Notebook-processors

Reply

Thread Tools
Old 5e sep 2007, 10:51
Nieuw Lid Fractie

Hoi! Ik hoopte dat ik wat hulp kan krijgen over het aanschaffen van een notebook. Ik was op zoek naar een Alienware notebooks en wil graag advies over welke van deze twee processoren zijn beter voor gaming doeleinden.

1. Intel Duo-core processors (2 MB cache, 667 MHz FSB)

of

2. AMD Turion processor (800MHz FSB, 1MB L2 cache)
Old 5e sep 2007, 17:55
Donor Groep

ze zijn beide, MHz voor MHz, behoorlijk veel van een muchness te openhartig.

Vrijwel hetzelfde vermogen als goed.

Als ik moest kiezen, zou ik moeten gaan voor de Intel door een nauwe marge.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 6e sep 2007, 08:51
Nieuw Lid Fractie

Yea i waarschijnlijk zou mezelf ...... maar ik hoorde van iemand die een AMD processor is beter voor gaming doeleinden. Nou zou je aanraden Alienware notebook of is deze laptop van goede kwaliteit?
http://www.play.com/PC/PCs/4-/343932.../Product.html #
Old 9e sep 2007, 03:34
Donor Groep

Alienware nu in handen van Dell, moet ik nog meer zeggen?

Nou, ik zal toch. Waar anders heb je te betalen (oneven £ 30 pond!) Voor het herstellen van schijven?

Als u wilt dat een gaming laptop, ga naar Rock .

Maar voor games op een laptop die u zal moeten uitgeven tussen £ 1000 - £ 1500 voor een waardig gaming laptop. Als dat het geval is, je kunt ook je bureaublad, tenzij je naar LAN parties of reizen veel.

De laptop die u citaat op Play.com is een zeer goed gebouwd, super-screen'd laptop. Ik moet weten, ik heb de 14 "scherm ras. Maar het is op geen enkele wijze een gaming laptop. GPU De 7150 is een geïntegreerde eenheid, toegekend voor een dergelijke eenheid is het heel goed spec'd, maar je zal niet echt kunnen aan spel op.

Als voorbeeld heb ik alleen nog maar Fraps (hij telt fps in live-wedstrijden) en ik krijg 18 fps in Halo met lage detail op 1280x800. Dezelfde native resolutie van de laptop die je hebt genoteerd. Het heeft een iets hoger spec'd GPU in de 7200, maar het is nog steeds een geïntegreerde eenheid.

18 fps is eerlijk onspeelbaar, en dat is de piek. Ik ben er 3fps in plaatsen.

AMD CPU's gebruikt als de cpu's van de keuze voor gamers vanwege hun korte pijpleidingen. Maar dit was in vergelijking met de Intel P4 CPU's. Intel's nieuwe Core2 cpu's (Mobile en anderszins) heeft minder dan een pijpleiding Stadium AMD CPU, meng dit met grotere cache's (maakt geen verschil als gaming) en je hebt de beste all-round-architectuur op de markt vandaag de dag voor standaard thuisgebruikers .

Wat betreft uw verklaring over AMD wordt het merk voor gaming chips, dit werd gemeten met behulp van de AMD Athlon cpu's, niet de Turions, die gewijd mobiele cpu's, vrijwel dezelfde architectuur als de Athlon's maar ze missen de zeeg grunt van deze cpu's.

-Kanoakavirus
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.