![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle kan nogen venligst fortælle mig, hvad `s forskellen mellem notebooks og netbooks? Søgte høj og lav og kan ikke synes at finde nogen at definere oplysninger. Tak. |
|
| |||
| |||
| samme som diffrence mellem is & is slik, alle pengene gør brummer |
|
| |||
| |||
| Faktisk er der ingen forskel overhovedet. Computeren verden besluttet at anvende udtrykket "notesbog" i stedet, hvis "laptop" at få folk væk fra at bruge dem på deres omgange og andre bløde overflader. Dagens computer generere mere varme nu og få dem hvile på en blød overflade, giver ikke mulighed for så meget ventilation. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Udtrykket laptop er på vej ud.
| |||
| |||
| Bil, automobilklubber .. Bare folk skiftende navne rundt .. Jeg gætter folk føler cool at sige "notebook" |
|
| |||
| |||
| Jeg vil aldrig kalde en bærbar en notesbog. Jeg gætter udtrykket er for den nye generation. Da jeg var ung, en notesbog var et sted, du har gemt nyttige oplysninger og notesbog blev foretaget fra træer, ikke plast: p Jeg bruger betegnelsen bærbare pc i stedet for de to andre vilkår. Jeg så en interessant ting på kontoret levering lagre et par uger tilbage. Det blev kaldt en docking station, det var prisen på 250,00 dollar, og det giver dig mulighed for at tage din bærbare computer, og montere den på en station på dit skrivebord for at give dig skrivebordet føler. Jeg troede, at det et interessant koncept, når du ser det, men kan virkelig ikke se fordelen ved det. lol! |
|
| |||
| |||
| A docking station, der menes at spare tid tilslutte alle dine bits i, når du laptop er i sin hjemmeadresse. Grundlæggende du tilslutter din DVD, hovedbrandledninger adaptor, printer, bredbånd osv. i docking-stationen. Den, når du får du lige klippet din bærbare computer i den, og du har alle dine ikke loesoere tilsluttede enheder på et øjeblik. |
|
| |||
| |||
| Jeg troede, at fordelen ved at have en bærbar pc var, at du kan sætte det på dit skød, og dermed gøre det til en "laptop". Jeg forstår, om behovet for at placere den på en hård overflade, der ikke ødelægge det, men ændrede navn ikke vil gøre folk holder op med at placere det på deres skød. |
|
| |||
| |||
| Faktisk en lille historie kan klare tingene op. Udtrykket laptop kommer fra slutningen af 1980'erne. Men retssager blev slapped på producenterne på grund af afbrænding af skødet. Som systemer blev lettere, navnet blev ændret til notebooks (ca. 1990'erne). Navnet ændres i markedsføringen også hjulpet skubbe salget fremad. For et par år siden, Dell og nogle andre selskaber forsøgte at adskille deres produkter. De genindført sigt laptop - at folk ikke kender historien. Microsoft-medarbejdere (som vidste intet om computer industri) holdt gentage udtrykket i deres præsentationer. Når udtrykket var på MS præsentation lysbilleder - udtrykket er "lovligt" i stå og præsentatorer var nødt til at bruge udtrykket. Sidst, uvidenhed vandt, og folk holdt gentage ordet igen og igen. Notebooks er den korrekte betegnelse for systemer på markedet, men vi kan se et andet skift. Microsoft er begyndt at bruge Mobile PC. Intel er ikke bag udtrykket endnu - men kan omforarbejde de "Ultra Mobile PC" .... : D |
|
| |||
| |||
| Når jeg hører notesbog, jeg tænker på papiret slags før PC naturalier. Brugen af "laptop" er netop blevet så udbredt ... som vidste, at der var alt, historie! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Netbooks | robina80 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 3 | 8 oktober 2008 09:03 |
| Thread Tools | |
| |