mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA's

Register

Notebooks Vs Netbooks

Reply

Thread Tools
Old 31 mar 2007, 17:38
Nieuw Lid Fractie

Default Notebooks Vs Netbooks

Hallo allemaal kan iemand me alsjeblieft vertellen wat is het verschil tussen notebooks en netbooks?

Gezochte hoog en laag en kan niet lijken te vinden definiëren informatie.

Bedankt.
Old 31 mar 2007, 22:43
Nieuw Lid Fractie

hetzelfde als verschil tussen ijs en ijs snoep, alle geld maken buzz
Old 1 apr 2007, 02:59
Nieuw Lid Fractie

Eigenlijk is er geen verschil te zijn. De computer wereld besloten gebruik te maken van de term "notebook" ipv als "laptop" om mensen uit de buurt van het gebruik ervan op hun rondjes en andere zachte oppervlakken. Todays computer genereren meer warmte af en hebben ze rusten op een zachte ondergrond is niet geschikt voor zo veel ventilatie.
Old 11 apr 2007, 13:50
Administrator Group

De term laptop is op de weg naar buiten.

Persbericht is de nieuwe 'Buzz' woord als je wilt.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 11 apr 2007, 15:31
Lid Fractie

Auto, auto .. Just mensen veranderen van de namen rond .. Ik denk dat mensen het gevoel cool zeg "notebook"
Old 16 apr 2007, 11:35
Lid Fractie

Ik kom nooit oproep een laptop een notebook. Ik denk dat de term is voor de nieuwe generatie. Toen ik jong was, een notebook was een plaats waar u opgeslagen nuttige informatie en de notebook is gemaakt van bomen, geen plastic: p

Ik heb soms de term draagbare PC in plaats van de twee andere termen.

Ik zag een interessante zaak op het kantoor aanbod slaan een paar weken terug. Het heette een docking station, het was de prijs op 250,00 dollar, en het laat u uw laptop en monteer deze op een zender op uw bureau zodat u het bureaublad voelen. Ik vond het een interessant concept voor het bekijken, maar echt niet kunnen zien het voordeel van het op alle. lol!
Old 16 apr 2007, 11:40
Administrator Group

Een docking station is bedoeld om tijd te besparen inpluggen al uw bits in wanneer u de laptop is in zijn huis gelegen.

In principe sluit u uw DVD, lichtnet adapter, printer, etc breedband in het docking station.

De als je in je gewoon clip je laptop in te plaatsen en je hebt al je niet verplaatsbare apparaten die zijn aangesloten in een handomdraai.
Old 19 apr 2007, 11:17
Lid Fractie

Ik dacht dat het voordeel van het hebben van een draagbare pc was dat je kon het op je schoot, waardoor het een 'laptop'. Ik begrijp over de noodzaak van het op een hard oppervlak niet te vernietigen, maar het veranderen van de naam is niet van plan om mensen stoppen met het op hun schoot.
Old 2 mei 2007, 20:37
LPH
Nieuw Lid Fractie

Eigenlijk een beetje geschiedenis kan duidelijk dingen.

De term laptop komt uit de late jaren 1980. Echter, rechtszaken werden geslagen op fabrikanten als gevolg van de verbranding van de schoot. Als de systemen werd lichter, werd de naam veranderd in notebooks (ongeveer 1990). De naam verandert in de handel brengen ook geholpen push verkoop vooruit.

Een paar jaar geleden, Dell en enkele andere bedrijven waren proberen te onderscheiden van hun producten. Zij opnieuw de term laptop - ervan uitgaande dat mensen niet weten wat de geschiedenis. Microsoft-werknemers (die wist niets over de computer industrie) blijven het herhalen van de termijn tijdens hun presentaties. Zodra de term werd voor het MS presentatie dia's - de term is "legaal" geplakt en presentatoren gehad op het gebruik van de term. Uiteindelijk won onwetendheid en mensen blijven het herhalen van het begrip over en weer.

Notebooks is de juiste term voor systemen op de markt, maar wij zien een andere verschuiving. Microsoft is begonnen met het gebruik van Mobile PC. Intel is niet achter de term nog niet -, maar kunnen opnieuw de "Ultra Mobile PC" ....

: D
Old De 6 mei 2007, 20:17
Lid Fractie

Als ik hoor notebook, ik denk aan de papieren vorm voor de pc natura. Het gebruik van 'laptop' is net zo voorkomende ... wie weet was er al dat de geschiedenis!
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Netbooks robina80 Laptops, Mobiles & PDA's 3 8 okt 2008 09:03
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.