![]() |
|
| |||
| |||
| Hvis nogen har eller tænker på at købe en af de Packard klokker Easynotes fra Fleggaard (godt Thats hvor jeg købte min, jeg forventer, at andre sælger dem også). Dens den highend en med et større grafikkort (god til gaming), som koster £ 699,99. Samt mulighed for at foretage en gendannelse cd ikke virker. (efter cirka 7 coastere lol). Gik tilbage for at se den dejlige mand på Fleggaard, og han sagde, at han ville gøre mig en på en af deres maskiner. Jeg sagde, du er velkommen til at prøve. Efter ca 3 dage, han ringede mig tilbage og sagde, at de havde prøvet det på 3 Packard Bell maskiner og har nu rejst problemet med Packard Bell. I mellemtiden har han sendt til Packard Bell til genoprette CD. :):):) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har laptop have XP eller Vista på det Jey?
| |||
| |||
| Vista Home Premimum m8. Beklager bør sagde i første omgang |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sådan opgraderer RAM & Processor af Packard Bell GA-8SIML [bundkort] | Samantha0101 | CPU, bundkort og RAM | 7 | 12 januar 2009 13:15 |
| Packard Bell Easynote R1938 trådløse hjælpe | gorevan | Networking, Modemer & VoIP | 3 | 25. maj 2008 14:34 |
| Packard Bell Master Skiver Don't Work | SlapnutSkits | General Software Chat | 1 | 20 februar 2008 02:56 |
| Packard Bell TFT Monitor | ashmehta | Grafikkort & Monitors | 2 | 29 januar 2008 12:14 |
| Packard Bell 2422 | chrisc90 | PC & Console Gaming | 2 | 4 januar 2008 18:59 |
| Thread Tools | |
| |