![]() |
|
| |||
| |||
| In het geval iemand heeft of is het denken van het kopen van een van de Packard klokken Easynotes uit Currys (en dat is waar ik kocht de mijne, ik verwacht dat anderen verkopen ze ook). Zijn de hoogwaardige een met een grotere grafische kaart (goed voor games) die kosten £ 699.99. Nou de optie voor het maken van een herstel-cd niet werkt. (na ongeveer 7 bierviltjes lol). Ging terug naar se de mooie man op Currys en hij zei dat hij zou me een op een van hun machines. Ik zei dat je bent van harte welkom om te proberen. Na ongeveer 3 dagen belde hij me terug en zei dat ze hadden geprobeerd het uit op 3 Packard Bell machines en hebben nu het probleem met de Packard Bell. In de gemiddelde tijd die hij heeft toegezonden aan Packard Bell voor een herstel-cd. :):):) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heb de laptop hebben XP of Vista op Jey?
| |||
| |||
| Vista Home Premimum m8. Helaas moet gezegd in de eerste plaats |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoe te upgraden RAM & Processor van Packard Bell GA-8SIML [moederbord] | Samantha0101 | CPUs, Moederborden & RAM | 7 | 12 Jan 2009 13:15 |
| Packard Bell EasyNote R1938 draadloze helpen | gorevan | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 25 mei 2008 14:34 |
| Packard Bell Master Disks Don't Work | SlapnutSkits | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 20 feb 2008 02:56 |
| Packard Bell TFT Monitor | ashmehta | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 29 Jan 2008 12:14 |
| Packard Bell 2422 | chrisc90 | PC & Gaming Console | 2 | De 4 januari 2008 18:59 |
| Thread Tools | |
| |