![]() |
|
| |||
| |||
| I fall någon har eller tänker köpa en av Packard bells Easynotes från Currys (väl thats när jag köpte mitt, jag förväntar mig andra sälja dem också). Dess den highend en med en större grafikkort (bra för spel) som kostar £ 699,99. Tja möjlighet att återställa cd inte fungerar. (efter ca 7 kustsjöfart lol). Gick tillbaka till se trevlig man på Currys och han sa att han skulle göra mig en på en av deras maskiner. Jag sa att du är välkommen att prova. Efter ca 3 dagar han ringde mig och sa att de hade provat det på 3 Packard Bell maskiner och har nu tagit upp problemet med Packard Bell. Under tiden har han skickat till Packard Bell för en återställningspunkt CD. :):):) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har den bärbara datorn har XP eller Vista på det Jey?
| |||
| |||
| Vista Home Premimum M8. Tyvärr bör dessa i första hand |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hur uppgradera RAM och processor av Packard Bell GA-8SIML [moderkort] | Samantha0101 | Processorer, moderkort & RAM | 7 | 12 januari 2009 13:15 |
| Packard Bell Easynote R1938 trådlösa hjälp | gorevan | Nätverk, Modem & VoIP | 3 | 25 maj 2008 14:34 |
| Packard Bell Master Disks Don't Work | SlapnutSkits | General Software Chat | 1 | 20 februari 2008 02:56 |
| Packard Bell TFT Monitor | ashmehta | Grafikkort & Skärmar | 2 | 29 januari 2008 12:14 |
| Packard Bell 2422 | chrisc90 | PC & Console Gaming | 2 | 4 januari 2008 18:59 |
| Thread Tools | |
| |