mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer

Register

Packard Bell Lappys

Reply

Thread Tools
Old 7 maj 2007, 07:08
Ledamot Gruppen

Cool Packard Bell Lappys

I fall någon har eller tänker köpa en av Packard bells Easynotes från Currys (väl thats när jag köpte mitt, jag förväntar mig andra sälja dem också). Dess den highend en med en större grafikkort (bra för spel) som kostar £ 699,99. Tja möjlighet att återställa cd inte fungerar. (efter ca 7 kustsjöfart lol). Gick tillbaka till se trevlig man på Currys och han sa att han skulle göra mig en på en av deras maskiner. Jag sa att du är välkommen att prova.
Efter ca 3 dagar han ringde mig och sa att de hade provat det på 3 Packard Bell maskiner och har nu tagit upp problemet med Packard Bell. Under tiden har han skickat till Packard Bell för en återställningspunkt CD.

:):):)
Old 7 maj 2007, 07:16
Banned Group

Default Packard Bell Lappys

Har den bärbara datorn har XP eller Vista på det Jey?

Edit: Jag vet nu att du har Vista Jey
Du bör ha insisterat på disken som med pc.

Mitt System: #

Processor (s):
Intel P4
Moderkort:
ECS 915pla2
RAM Minne:
1GB
Grafikkort (s):
ATI Radeon x1050
Ljudkort:
diamant Xtreme 7.1
Hårddisk (s):
160GB
Optisk enhet (er):
DVD-ROM Combo-enhet DVD + /-RW
Mål / PSU:
antech/x-power585
Kylning:
luft
Nätverk / Internet:
trådlös
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 7 maj 2007, 07:24
Ledamot Gruppen

Default Packard Bell Lappys

Vista Home Premimum M8. Tyvärr bör dessa i första hand
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Hur uppgradera RAM och processor av Packard Bell GA-8SIML [moderkort] Samantha0101 Processorer, moderkort & RAM 7 12 januari 2009 13:15
Packard Bell Easynote R1938 trådlösa hjälp gorevan Nätverk, Modem & VoIP 3 25 maj 2008 14:34
Packard Bell Master Disks Don't Work SlapnutSkits General Software Chat 1 20 februari 2008 02:56
Packard Bell TFT Monitor ashmehta Grafikkort & Skärmar 2 29 januari 2008 12:14
Packard Bell 2422 chrisc90 PC & Console Gaming 2 4 januari 2008 18:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.