![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Net brak het scherm op mijn nieuwe laptop! ![]() Dus ik heb dringend moest laden mijn EA cricket 2007 spel ![]() Alleen over om te beginnen met een aantal ballen te raken, maar om wat voor reden mijn laptop wont laat me druk te directionele knoppen tegelijkertijd? zodat i cant hit elke diagonale schoten! ![]() Iedereen weet dat als er een eenvoudige oplossing voor dit? Ik gebruik een HP, niet zeker welk model? Alle hulp wordt zeer gewaardeerd |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Geprobeerd een reboot?
| |||
| |||
| Ja geen geluk met dat? |
|
| |||
| |||
| Ik ben niet zeker of dit helpt, maar is stickeykeys ingeschakeld? Ik denk niet dat het is dat, maar het is de moeite waard een schot |
|
| |||
| |||
| Dat was mijn eerste gedachte, maar ik probeerde het met kleverige toetsen ingeschakeld en uitgeschakeld en geen geluk? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hulp bij het openen van een bestand! EMERGENCY! | thrill91 | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 3 oktober 2009 10:14 |
| I Need Help - Mijn Toetsenbord knoppen zijn messed up | Iron_Aden | Windows besturingssystemen | 9 | 12 september 2009 02:36 |
| IE7 in XP. alle knoppen en werkbalken ontbreken | chang | Web Browsers & FTP Clients | 0 | De 7 juni 2009 00:03 |
| Het uitschakelen van het afsluitprobleem knoppen in Linux? | skillzfields | Linux & Alternative OS | 1 | De 4 juni 2009 06:51 |
| Toshiba Satellite media knoppen | sxoxuxnxdx | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | De 7 januari 2008 19:35 |
| Thread Tools | |
| |