![]() |
|
| |||
| |||
| Bare brøt skjermen på min nye laptop! ![]() Så jeg har raskt måtte laste opp min EA cricket 2007 spill ![]() Bare om å slå noen baller, men for noen grunn min laptop wont la meg trykke til retningsbestemt knappene samtidig? så jeg skrånende truffet noen diagonale skudd! ![]() Alle som vet om det er en enkel løsning på dette? Jeg bruker et HP, ikke er sikker på hvilken modell? Eventuelle hjelpe ville være mye verdsatt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøvde en omstart?
| |||
| |||
| Ja nei med det? |
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke sikker på om dette hjelper, men er stickeykeys aktivert? Jeg tror ikke det er det, men det er verdt et skudd |
|
| |||
| |||
| Det var min første tanke, men jeg prøvde det med klebrig tastene aktivert og deaktivert og nei? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp med å åpne en fil! EMERGENCY! | thrill91 | General Software Chat | 2 | 3 oktober 2009 10:14 |
| Jeg trenger hjelp - Min Tastatur knapper Messed Opp | Iron_Aden | Windows-operativsystemer | 9 | 12 september 2009 02:36 |
| IE7 i xp. alle knapper og verktøylinjer mangler | Chang | Nettlesere & FTP Clients | 0 | 7 juni 2009 00:03 |
| Slik deaktiverer avslutningsprosessen knapper i Linux? | skillzfields | Linux og alternative OS | 1 | 4 juni 2009 06:51 |
| Toshiba Satellite media knapper | sxoxuxnxdx | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 7 januar 2008 19:35 |
| Thread Tools | |
| |