![]() |
|
| |||
| |||
| Bara sönder skärmen på min nya laptop! ![]() Så jag har absolut var tvungen att ladda upp min EA cricket 2007 spel ![]() Bara om att börja slå några bollar men av någon anledning min laptop brukar jag trycka på för att riktningsprincipen knappar samtidigt? så jag skränande drabbas varje diagonal skott! ![]() Alla vet om det finns en enkel lösning på detta? Jag använder en HP, inte säker på vilken modell? Någon hjälp skulle vara mycket uppskattat |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Försökte en omstart?
| |||
| |||
| Ja ingen lycka med det? |
|
| |||
| |||
| Jag är inte säker på om detta hjälper, men är stickeykeys aktiverat? Jag tror inte det är det, men det är värt en chans |
|
| |||
| |||
| Det var min första tanke men jag försökte det med klistriga tangenter aktiveras och avaktiveras och ingen lycka? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hjälp med att öppna en fil! AKUT! | thrill91 | General Software Chat | 2 | 3 oktober 2009 10:14 |
| Jag behöver hjälp - Mitt tangentbord knappar är ställt till | Iron_Aden | Windows-operativsystem | 9 | 12 september 2009 02:36 |
| IE7 i XP. alla knappar och verktygsfält saknas | Chang | Webbläsare & FTP Klienter | 0 | 7 juni 2009 00:03 |
| Inaktivera avstängningsproblemet knappar i linux? | skillzfields | Linux & Alternativa OS | 1 | 4 juni 2009 06:51 |
| Toshiba Satellite medier knappar | sxoxuxnxdx | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 2 | 7 januari 2008 19:35 |
| Thread Tools | |
| |