![]() |
|
| |||
| |||
| Min laptop har et ATI Radeon HD 3470 gfx kortet og dets 256MB - så det siger om ordningen oplysninger. Vi jeg køre "Kan du køre det" på internettet, der står for f.eks. hvis jeg fik Far Cry 2 står der anbefales 512 MB du har en 1019mb gfx kortet? Hvordan er det? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Webstedet er afsløre det forkerte jeg gætte.
| |||
| |||
| yer men everythign ellers er rigtigt! måske jeg har en 1gig kortet lol? |
|
| |||
| |||
| LOL, ja, men hvorfor skulle ATi gøre yours forskellige for alle elses. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Delt ram, måske? Jeg kender nogle kort gøre det, og de giver det et mærkeligt navn, men kan ikke tænke på det.
| |||
| |||
| Jeg har tillid til Windows spec opført i systemet egenskaber over et websted opdage det. Det er tydeligvis afsløre det galt. Hvis du har 1GB kort vinduer ville opdage i system oplysninger også. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Webstedet er dybest set tager et gæt på, hvad dit system kører ...
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Jeg har en bærbar computer spørgsmål | hitman0042 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 11 | 28 oktober 2008 06:48 |
| Laptop Vista / XP spørgsmål | leland16 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 7 | 21. apr 2008 08:04 |
| Laptop Spørgsmål | Demtschuk | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 6 marts 2008 19:47 |
| Lige et hurtigt spørgsmål om mit Laptop .. | sammcxo | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 31 januar 2008 09:27 |
| Vista Desktop Spørgsmål om HP Laptop | JennB213 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 7 januar 2008 11:00 |
| Thread Tools | |
| |