![]() |
|
| |||
| |||
| Mijn laptop heeft een ATI Radeon HD 3470 gfx kaart en haar 256mb - zodat zij zegt over het systeem informatie. Wij i run "Kan je het draait" op het internet staat voor bijvoorbeeld. Als ik Far Cry 2 staat aanbevolen 512mb u een 1019mb gfx kaart? Hoe is dit? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De website is het opsporen van het verkeerd denk ik.
| |||
| |||
| YER maar everythign anders terecht! Misschien kan ik wel een 1gig kaart lol? |
|
| |||
| |||
| LOL, ja, maar waarom zou ATi maakt jou anders voor iedereen anders. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gedeelde ram, misschien? Ik weet dat sommige kaarten doen en ze geven het een vreemde naam, maar kunnen niet denken.
| |||
| |||
| Ik vertrouw erop dat de Windows-spec in systeem eigenschappen over een website opsporen ervan. Duidelijk is het opsporen van bij het verkeerde eind. Als u echt een 1GB kaart ramen zouden detecteren in systeem informatie ook. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De website is in feite het nemen van een raden naar wat uw systeem draait ...
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Ik heb een laptop vraag | hitman0042 | Laptops, Mobiles & PDA's | 11 | 28 okt 2008 06:48 |
| Laptop Vista / XP vraag | leland16 | Laptops, Mobiles & PDA's | 7 | 21 apr 2008 08:04 |
| Vraag laptop | Demtschuk | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | De 6 maart 2008 19:47 |
| Just a quick question about mijn laptop .. | sammcxo | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | 31 Jan 2008 09:27 |
| Vista Desktop Vraag op HP Laptop | JennB213 | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | De 7 januari 2008 11:00 |
| Thread Tools | |
| |