![]() |
|
| |||
| |||
| Min bärbara dator har ett ATI Radeon HD 3470 Gfx kortet och dess 256MB - så det säger om systemet information. Vi i kör "Kan du köra det" på internet står det till exempel. om jag fick Far Cry 2 står det rekommenderade 512MB du har en 1019mb Gfx kort? Hur är detta? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Webbplatsen är att upptäcka fel antar jag.
| |||
| |||
| yer men everythign annat är rätt! Jag kanske har en 1gig kort lol? |
|
| |||
| |||
| LOL, ja, men varför skulle ATi gör dina olika för alla annans. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Delad bagge, möjligen? Jag vet att vissa kort göra det och ge det ett konstigt namn, men kan inte tänka på det.
| |||
| |||
| Jag skulle lita på Windows spec anges i system egenskaper över en webbplats upptäcka det. Helt klart är det att upptäcka fel. Om du hade ett 1GB kort fönster skulle upptäcka det i systeminformation också. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Webbplatsen är i grunden med en gissning på vad ditt system körs ...
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Jag har en Laptop fråga | hitman0042 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 11 | 28 oktober 2008 06:48 |
| Laptop Vista / XP fråga | leland16 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 7 | 21 april 2008 08:04 |
| Laptop Fråga | Demtschuk | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 2 | 6 mars 2008 19:47 |
| Bara en snabb fråga om min laptop .. | sammcxo | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 2 | 31 januari 2008 09:27 |
| Vista Desktop Fråga på HP Bärbar dator | JennB213 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 2 | 7 januari 2008 11:00 |
| Thread Tools | |
| |