mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Laptops, Mobiles & PDA'er

Register

Real-time Mobile Memory Status Rapport & Monitor

Reply

Thread Tools
Old 4. juli 2009, 08:17
Donor-Gruppen

Default Real-time Mobile Memory Status Rapport & Monitor

Real-time Mobile Memory Status Rapport & Monitor 0 minutter siden, jeg har fundet dette i går aftes, og det virker perfekt!

Dens gerne en RAM booster / ram / memory optimizer til din mobil!

Den vil arbejde på en hvilken som helst telefon måske bedre på den mere moderne dem med mem cards og bygget i mem opbevaring. Dens meget gerne de apps du får for vinduer, der defrags hukommelse og sætter skub i den. Det holder telefonen i tip top form.

For at få det til at fungere efter installationen af det, du har til at registrere en kode, så skriv 20 nuller gerne 000000000 etc ingen grund til at sende e-mail eller detaljer og gratis opgradering til pro såvel

Link
http://gallery.mobile9.com/f/754457/

Det er det link jeg fik, efter at jeg ind i min telefon mærke og model nummer, men hvis du skriver i din egen model, du vil finde det på din side også.

Tjek hjemmesiden for, er fantastisk til mobil stuff

http://www.mobile9.com/

Mit system: Fred

Processor (s):
Q6600 G0@2.5GHz 1.088v
Bundkort:
Asus P5B Premium Vista Edition
RAM Hukommelse:
4GB Corsair XMS2 DDR2 @ 280MHz
Grafikkort (r):
Nvidia Gainward GTX260 GoldenSample
Lydkort:
Snart:)
Harddisk (e):
WD 250 GB 16MB
Optisk drev (r):
LG DVD-RW SATA
Sag / PSU:
CM Elite/OCZ780MXS
Køling:
Xigmatek Dark Knight
Network / Internet:
3,6 Mbps ADSL
Monitor (s):
Targa 19 "TFT Widescreen 16:9
Operating System (s):
XP64Bit
Old 4. juli 2009, 12:34
Donor-Gruppen

Uden delving langt videre Jeg er temmelig sikker på, at det er ulovligt.

Softwaren selv er imidlertid ikke, at overførslen er angiveligt krakket, som er at overtræde vilkårene for alle SANE ansøgning bygherre.

Medmindre du kan bekræfte, ellers ville jeg foreslå dig at finde et link til en legitim download, hvor en fuld version kræver betaling.
Old 4. juli 2009, 12:54
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
Uden delving langt videre Jeg er temmelig sikker på, at det er ulovligt.

Softwaren selv er imidlertid ikke, at overførslen er angiveligt krakket, som er at overtræde vilkårene for alle SANE ansøgning bygherre.

Medmindre du kan bekræfte, ellers ville jeg foreslå dig at finde et link til en legitim download, hvor en fuld version kræver betaling.
Dam Jeg gjorde ikke selv tror, når jeg oplevet ordet krakket, at det var ulovligt, jeg ved krakket tingene, men jeg gjorde ikke selv mener, at ok kan mods slette min post eller redigere den, så links Arnt der bare incase det er ulovligt, men jeg ser ingen information om det er ulovligt overalt.

Nå jeg tror gerne ya sige Fordy, den frie demo isnt men derefter indtaste at 20 nuller serielle skal revnen

måske site admin kan tage mit første indlæg ned og ked af det
Old 4. juli 2009, 14:32
Donor-Gruppen

Ingen bekymrer mate, jeg er sikker på, at det ikke var bevidst.

Jeg har lige punkt sådan noget ud, så folk vores kendskab til dens ulovlighed, og det bidrager også til at fralægge sig ethvert websted ansvar i endnu højere grad naturligvis hvis linket eller tråd er slettet.

Jeg vil gerne have en søgning og se om jeg kan finde en original hente for det.
Old 6. juli 2009, 09:52
Donor-Gruppen

Citat:
Ingen bekymrer mate, jeg er sikker på, at det ikke var bevidst.

Jeg har lige punkt sådan noget ud, så folk vores kendskab til dens ulovlighed, og det bidrager også til at fralægge sig ethvert websted ansvar i endnu højere grad naturligvis hvis linket eller tråd er slettet.

Jeg vil gerne have en søgning og se om jeg kan finde en original hente for det.

Takket Fordy, sry I couldnt svar før CJ site var nede for få dage?

anyhows 100% var ikke bevidst Jeg oplevet ordet crack, men ikke i mit liv har jeg tror mobile software være krakket gerne, at tak for pointing it out også glad for, at du gjorde

hilsen

Ozzie
Old 6. juli 2009, 10:19
Donor-Gruppen

Yeah serverne gik ned i ca 8 timer, og blev derefter til sidst nulstillet til 15 timer tidligere, det vil sige nogle stillinger blev tabt desværre. Der er en tråd eller andet sted forklare.

Ikke nævner det.

Jeg fandt den på CNet her:

http://download.cnet.com/MemoryUp-Pr...-10916205.html

$ 16.99 for at købe - Om

Jeg er ikke sikker på, hvad du sagde, at det arbejder på en telefon, der står Windows Mobile på at CNet, men måske din ret.
Old 12 juli 2009, 04:04
Donor-Gruppen

Citat:
Yeah serverne gik ned i ca 8 timer, og blev derefter til sidst nulstillet til 15 timer tidligere, det vil sige nogle stillinger blev tabt desværre. Der er en tråd eller andet sted forklare.

Ikke nævner det.

Jeg fandt den på CNet her:

http://download.cnet.com/MemoryUp-Pr...-10916205.html

$ 16.99 for at købe - Om

Jeg er ikke sikker på, hvad du sagde, at det arbejder på en telefon, der står Windows Mobile på at CNet, men måske din ret.
Ahh ok Jeg troede, CJ var væk for evigt Tak for link, jeg har siden slettet, at fra min telefon, jeg var ikke sikker på, om det er endda sikker

Hilsen
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
December AV-sammenligningstal Report evilfantasy Virus, Spyware & Sikkerhed 7 3 januar 2009 18:43
Omformatering-real time backup pest79456 General Software Chat 1 30 august 2008 04:19
Quick Time er ved at blive en reel smerte, virkelig hurtig ... cheesepuff Multimedia & Codecs 2 19. jun 2008 10:42
Donator status Eltocliousus Fællesskabet News & Chat 5 25th Apr 2008 09:07
Gratis opgradering til Donator Status Hybr! D Fællesskabet News & Chat 18 20 januar 2008 14:51
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.