vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet

Register

Real-time Mobile Memory tilaraportti & Monitor

Reply

Thread Tools
Old 4 heinäkuu 2009, 08:17
Rahoittajien ryhmän

Default Real-time Mobile Memory tilaraportti & Monitor

Real-time Mobile Memory tilaraportti & Monitor 0 minuuttia sitten löysin tämän viime yönä ja se toimii erinomaisesti!

Sen kuin ram tehosterokotus / ram / muisti optimoijaa kännykässäsi!

Se toimii missä tahansa puhelimen ehkä parempi, että nykyaikaisempien lähinnä mem kortit ja rakennetaan mem varastointi. Sen hyvin, kuten apps saat ikkunat että defrags muistia ja parantaa sitä. Se pitää puhelimeesi tip top kunnossa.

Jotta saan sen toimimaan asentamisen jälkeen, sinun täytyy rekisteröityä koodia, kirjoita 20 nollia kuten 000000000 etc ei tarvitse lähettää sähköpostia tai yksityiskohtia ja vapaa päivittää pro samoin

Linkki
http://gallery.mobile9.com/f/754457/

Tämä on linkki sain sen jälkeen, kun astun minun puhelimen merkki ja malli määrä, mutta jos annat oman mallin löydät sen sivullasi samoin.

Tutustu sivuston liikaa, on suuri mobiililaitteille tavaraa

http://www.mobile9.com/

My System: Fred

Processor (s):
Q6600 G0@2.5GHz 1.088v
Emolevy:
Asus P5B Premium Vista Edition
RAM-muisti:
4GB Corsair XMS2 DDR2 @ 280MHz
Graphics Card (s):
Nvidia Gainward GTX260 GoldenSample
Äänikortti:
Pian:)
Kiintolevy (t):
WD 250 GB 16MB
Optinen asema (t):
LG DVD-RW SATA
Asia / PSU:
CM Elite/OCZ780MXS
Jäähdytys:
Xigmatek Dark Knight
Network / Internet:
3.6Mbps ADSL
Monitor (t):
Targa 19 "TFT Widescreen 16:9
Operating System (s):
XP64Bit
Old 4 heinäkuu 2009, 12:34
Rahoittajien ryhmän

Ilman sukeltaa paljon pidemmälle Olen melko varma, että laitonta.

Ohjelmisto itsessään ei kuitenkaan ole, että lataus on oletettavasti krakatun, joka on rikkonut ehtoja tahansa järkevä soveltaminen kehittäjä.

Jos et voi vahvistaa, toisin I'd ehdottaa löydät linkin oikeutettua ladata, jos täysimittainen versio vaatii maksua.

My System: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2.66 @ 3.45GHz
Emolevy:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM-muisti:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512 Mt
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optinen asema (t):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Asia / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (t):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 4 heinäkuu 2009, 12:54
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by 4D (Fordy (Ford) Ollie View Post
Ilman sukeltaa paljon pidemmälle Olen melko varma, että laitonta.

Ohjelmisto itsessään ei kuitenkaan ole, että lataus on oletettavasti krakatun, joka on rikkonut ehtoja tahansa järkevä soveltaminen kehittäjä.

Jos et voi vahvistaa, toisin I'd ehdottaa löydät linkin oikeutettua ladata, jos täysimittainen versio vaatii maksua.
Dam I didnt edes ajattele, kun i nähneet sana krakatut, että se oli laiton, tiedän krakatun asiat ovat, mutta i didnt jopa sitä mieltä, että ok voi mods poistaa minun postitse tai muokata sitä niin, että linkit Arnt siellä vain incase on laitonta, mutta en näe mitään tietoa, että olisi laitonta missään.

No mielestäni kuten ya sanoa Fordy, ilmainen demo isnt mutta sitten kirjoittamalla että 20 nollia järjestysnumero on crack

ehkä sivuston ylläpitäjä voi ottaa ensimmäinen post alas ja pahoillani tästä
Old 4 heinäkuu 2009, 14:32
Rahoittajien ryhmän

No worries mate, olen varma, että se ei ollut tahallista.

Olen vain huomauttaa asioista, kuten siitä, että ulos, niin että ihmiset olemme tietoisia sen lainvastaisuudesta, ja se auttaa myös irti kaikki sivustot vastuu sitäkin enemmän tietenkin, jos yhteys tai säikeen poistetaan.

I'll on haku-ja katso jos löydän alkuperäisen ladata sen.
Old 6 heinäkuu 2009, 09:52
Rahoittajien ryhmän

Quote:
No worries mate, olen varma, että se ei ollut tahallista.

Olen vain huomauttaa asioista, kuten siitä, että ulos, niin että ihmiset olemme tietoisia sen lainvastaisuudesta, ja se auttaa myös irti kaikki sivustot vastuu sitäkin enemmän tietenkin, jos yhteys tai säikeen poistetaan.

I'll on haku-ja katso jos löydän alkuperäisen ladata sen.

Kiitos Fordy, sry i couldnt vastaus ennemmin CJ sivustolla oli laskenut muutaman päivän?

anyhows 100% wasn't tahallinen Olen nähnyt sana halki, mutta elämäni ei mielestäni mobiiliohjelmistojen murretaan kuten kiitokset osoittaa sen myös iloinen teit

terveisin

Ozzie
Old 6 heinäkuu 2009, 10:19
Rahoittajien ryhmän

Joo palvelimet laski noin 8 tuntia, ja sitten lopulta palautetaan 15 tuntia aikaisemmin, mikä tarkoittaa noin virkaa menetettiin valitettavasti. There's lanka jonnekin selittämistä.

Älä mainitse sitä.

Löysin sen CNET tässä:

http://download.cnet.com/MemoryUp-Pr...-10916205.html

$ 16.99 ostaa - noin

En ole varma siitä, mitä te sanoitte, se toimii missä tahansa puhelimeen, se sanoo, Windows Mobile, että CNET, mutta ehkä oikealla.
Old 12 heinäkuu 2009, 04:04
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Joo palvelimet laski noin 8 tuntia, ja sitten lopulta palautetaan 15 tuntia aikaisemmin, mikä tarkoittaa noin virkaa menetettiin valitettavasti. There's lanka jonnekin selittämistä.

Älä mainitse sitä.

Löysin sen CNET tässä:

http://download.cnet.com/MemoryUp-Pr...-10916205.html

$ 16.99 ostaa - noin

En ole varma siitä, mitä te sanoitte, se toimii missä tahansa puhelimeen, se sanoo, Windows Mobile, että CNET, mutta ehkä oikealla.
Ahh ok Luulin CJ oli poissa ikuisesti Kiitos linkistä, olen sittemmin poistettu, että puhelimessa, i wasn't varma, jos se on jopa turvallista

Terveisin
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.