![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Real-time Mobile Memory tilaraportti & Monitor 0 minuuttia sitten löysin tämän viime yönä ja se toimii erinomaisesti!
Sen kuin ram tehosterokotus / ram / muisti optimoijaa kännykässäsi! Se toimii missä tahansa puhelimen ehkä parempi, että nykyaikaisempien lähinnä mem kortit ja rakennetaan mem varastointi. Sen hyvin, kuten apps saat ikkunat että defrags muistia ja parantaa sitä. Se pitää puhelimeesi tip top kunnossa. Jotta saan sen toimimaan asentamisen jälkeen, sinun täytyy rekisteröityä koodia, kirjoita 20 nollia kuten 000000000 etc ei tarvitse lähettää sähköpostia tai yksityiskohtia ja vapaa päivittää pro samoin Linkki http://gallery.mobile9.com/f/754457/ Tämä on linkki sain sen jälkeen, kun astun minun puhelimen merkki ja malli määrä, mutta jos annat oman mallin löydät sen sivullasi samoin. Tutustu sivuston liikaa, on suuri mobiililaitteille tavaraa http://www.mobile9.com/ My System: Fred
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ilman sukeltaa paljon pidemmälle Olen melko varma, että laitonta.
Ohjelmisto itsessään ei kuitenkaan ole, että lataus on oletettavasti krakatun, joka on rikkonut ehtoja tahansa järkevä soveltaminen kehittäjä. Jos et voi vahvistaa, toisin I'd ehdottaa löydät linkin oikeutettua ladata, jos täysimittainen versio vaatii maksua. My System: FordyPC
|
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
I didnt edes ajattele, kun i nähneet sana krakatut, että se oli laiton, tiedän krakatun asiat ovat, mutta i didnt jopa sitä mieltä, että ok voi mods poistaa minun postitse tai muokata sitä niin, että linkit Arnt siellä vain incase on laitonta, mutta en näe mitään tietoa, että olisi laitonta missään.No mielestäni kuten ya sanoa Fordy, ilmainen demo isnt mutta sitten kirjoittamalla että 20 nollia järjestysnumero on crack ![]() ehkä sivuston ylläpitäjä voi ottaa ensimmäinen post alas ja pahoillani tästä |
|
|
|||
|
|||
|
No worries mate, olen varma, että se ei ollut tahallista.
Olen vain huomauttaa asioista, kuten siitä, että ulos, niin että ihmiset olemme tietoisia sen lainvastaisuudesta, ja se auttaa myös irti kaikki sivustot vastuu sitäkin enemmän tietenkin, jos yhteys tai säikeen poistetaan. I'll on haku-ja katso jos löydän alkuperäisen ladata sen. |
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
Kiitos Fordy, sry i couldnt vastaus ennemmin CJ sivustolla oli laskenut muutaman päivän? anyhows 100% wasn't tahallinen Olen nähnyt sana halki, mutta elämäni ei mielestäni mobiiliohjelmistojen murretaan kuten kiitokset osoittaa sen myös iloinen teit terveisin Ozzie |
|
|
|||
|
|||
|
Joo palvelimet laski noin 8 tuntia, ja sitten lopulta palautetaan 15 tuntia aikaisemmin, mikä tarkoittaa noin virkaa menetettiin valitettavasti. There's lanka jonnekin selittämistä.
Älä mainitse sitä. Löysin sen CNET tässä: http://download.cnet.com/MemoryUp-Pr...-10916205.html $ 16.99 ostaa - noin En ole varma siitä, mitä te sanoitte, se toimii missä tahansa puhelimeen, se sanoo, Windows Mobile, että CNET, mutta ehkä oikealla. |
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
Luulin CJ oli poissa ikuisesti Kiitos linkistä, olen sittemmin poistettu, että puhelimessa, i wasn't varma, jos se on jopa turvallistaTerveisin |